    From: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: kupno mieszkania z "wynajmującymi"
    Date: Sun, 14 Sep 2008 00:02:45 +0200
    <gadgga$qho$1@pippin.nask.net.pl> <j...@n...lechistan.com>
    <1...@4...net>
    <u...@n...lechistan.com>
    <1o4nreyylo1ec.13hpqx2a9g479$.dlg@40tude.net>
    <v...@n...lechistan.com>
    <15odfi6bg67ii.jnovkst5yxk1$.dlg@40tude.net>
    <o...@n...lechistan.com> <gag7mh$hp0$1@srv.cyf-kr.edu.pl>
    <1tx02rl7fqzdq$.570yc2q8mi1f$.dlg@40tude.net>
    <gagvac$6fk$1@news.dialog.net.pl>
    <1xuf0e20w7ilo.9jtlngy0p8fv$.dlg@40tude.net>

    W wiadomości news:1xuf0e20w7ilo.9jtlngy0p8fv$.dlg@40tude.net Jacek
    Krzyzanowski <k...@k...pl> pisze:

    > Gowno prawda.
    Jest jak napisałem.

    > Wole porownac do ceny wynajmu w Niemczech.
    A to sobie porównuj. Nawet z cenami na Manhattanie.
    Kogo obchodzi co wolisz?

    > Przeciez wiadomo ze leserow i kretaczy jest wiecej i stad w dupokracji
    > marne szanse na zmiane prawa. Pasozytnictwo jest wygodne.
    Bycie w mniejszości nie oznacza automatycznego wykluczenia z grona durniów.
    W tym wypadku wręcz przeciwnie.

    > Jesli sie tak wczesniej umowili, to czemu nie? Moze byc w wysokosci
    > dwuletnich zarobkow. Jesli pracownik jest wartosciowy, to taka umowa jest
    > wielce prawdopodobna.
    > A jesli jest lamerem, to powinien leciec na zbity pysk w ciagu 5 minut na
    > spakowanie maneli.
    Truizmem byłoby w takiej sytuacji wskazać, że jeśli to pracodawca okaże sie
    lamerem, to pracownik może go kopnąć w dupę rezerwując sobie 5 min. na
    zabranie rzeczy, a wszystko co dla niego zrobił oraz jego (pracodawcy) plany
    i zamiary, klientów może zanieść jako wkupne nowemu pracodawcy albo inaczej
    dowolnie wykorzystać.

    > Tylko niestety musze mu placic za nicnierobienie.
    Wcale nie musisz. Każe ci ktoś zatrudniać pracowników?

    > Wiesz jakie sa tego
    > skutki w malej firmie, w ktorej miesieczny zysk netto nie przekracza 10
    > tys?
    A co pracownika obchodzi jaki pracodawca ma zysk i czy jest on duży czy
    mały?
    On się umawia na okresloną pracę za określoną płacę zaś zasady tej relacji
    reguluje KP.
    Obowiązkiem pracodawcy nie jest zdobywanie środków na wynagrodzenia tylko
    jego wypłacanie (zob. orzecznictwo).

    > No wlasnie. Placi "panstwo" nie?
    Nie.

    > To nie chodzi o to, czy mi sie pogorszy. Na taki socjal stac moze panstwo,
    > ktore wczesniej dorobilo sie na normalnym kapitalizmie (i tez do czasu),
    > albo ma po pachy bogactw naturalnych.
    > Polski na to nie stac.
    To fajnie, że się w swej mądrości martwisz o to biedne państwo. Teraz musisz
    zebrać odpowiednią liczbę zwolenników swoich poglądów, założyć partię
    polityczną, wygrać wybory (jest to bowiem państwo demokratyczne) i zrobić
    wszystkim dobrze po swojemu.
    Jeden obłąkaniec już kilka razy próbował... nawet na prezydenta kandydował,
    a i do dziś ma parunastu zwolenników-współczubków.

    > Niestety tzw klasa robotnicza nie zdaje sobie sprawy, ze sam sobie robi
    > kuku.
    Co cię to obchodzi? Niech sobie robi kuku, skoro chce.

    --
    Jotte