  • Data: 2008-09-14 05:36:00
    Temat: Re: kupno mieszkania z "wynajmującymi"
    Od: Jacek_P <L...@c...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Andrzej Lawa <a...@l...spam_precz.com> napisal:
    > Jeśli już to liberał, idealista i jednocześnie realista. Aczkolwiek
    > gdyby nie problemy natury obiektywnej już dawno byłym po prostu
    > chironianinem ;)

    Liberal? Jakim cudem? To co w Twoim swiatopogladzie robi PANSTWOWA
    ochrona dla lamiacych umowy, PANSTWOWY przymus utrzymywania pasozytow?
    Naruszasz w ten sposob MOJE WOLNOSCI.

    Idealista? Ktory? Naiwny czy romantyczny. Bo Twoje wystapienia
    pozycjonuje Cie w moim odbiorze w stadium zmierzajacym do utopizmu.

    Realista? Chyba we wlasnym przekonaniu. W moim odbiorze jestes
    tak daleki od realizmu, jak tylko mozna byc.

    > Typowe dla prostaczków - usiłują dostosować wszystko do własnego
    > widzimisię i zaszufladkować wszystko do prostych znanych im kategorii...

    Cale zycie jest klasyfikacja, kiedys sie nauczysz tej trudnej prawdy.
    A wspomniana wyzej klasyfikacja - aby Ci to mocniej naswietlic -
    dotyczy MOJEGO odbioru TWOICH emanacji na liscie. I tylko tego.
    Nie Twojej osoby, bo poza postami nie dysponuje inna informacja.
    Wiec powyzsze POGARDLIWE okreslenie 'typowe dla prostaczkow' jest
    bardziej Twoja metoda samoopisu i emanuje: arogancja, agresja, totalizmem.
    --
    Pozdrawiam,

    Jacek