  • Data: 2008-09-14 06:44:52
    Temat: Re: kupno mieszkania z "wynajmującymi"
    Od: Jacek Krzyzanowski <k...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sun, 14 Sep 2008 02:17:17 +0200, Jotte napisał(a):

    > Gdzie?
    > Zacytować z podaniem źródła.

    A co? Socjalista nie pamietac, co sam pisac?
    "
    J: Jest to wypowiedzenie ze zwolnieniem od świadczenia pracy.
    K: Tylko niestety musze mu placic za nicnierobienie.
    J: Wcale nie musisz.
    "
    No i co znawco prawa pracy?

    > No to zarabiaj je, zarabiaj. Byle własnymi rękoma, nie cudzymi, pasożycie.

    Ale ja bede zarabial cudzymi. Wiem, ze Ci to nie w smak, ale PRL sie juz
    skonczyl.

    > Wam, oszustom, chcącym pasożytować na cudzej pracy bez żadnych ograniczeń
    > taki stan rzeczy nie pasuje, ale to nie szkodzi.
    > I tak macie się podporządkować.

    Wydaje Ci sie. Zawsze sie znajdzie sposob na pasozyta.