  • 11. Data: 2004-08-18 14:39:00
    Temat: Re: kupno mieszkania hipotecznego bez wypisu z KW
    Od: "Lech Fratczak" <l...@o...pl>

    > do zrobienia (przy dobrej organizacji czasu), ale co jeżeli 5 minut po
    > Twoim wyjściu zarejestrują wniosek ?
    [...]
    > Myślę, że nawet mając dzisiejszy odpis można trafić na oszusta ... taka
    > jest smutna prawda :(

    Dokladnie tak jak napisales - przed tym nawet odpis w reku mnie
    nie chroni. Dlatego chcialbym powrocic do pytania, czy akceptacja
    umowy bez wypisu z KW stwarza jakies dodatkowe zagrozenia, ktorych
    by nie bylo, gdybym uparl sie na otrzymanie tego wypisu.

    Pozdrawiam,
    Lech Fratczak

  • 12. Data: 2004-08-18 14:51:27
    Od: Radzisz <n...@l...spamu.invalid.pl>

    Lech Fratczak napisał(a), dnia 18-08-04 16:39 co następuje:

> [...]
    > umowy bez wypisu z KW stwarza jakies dodatkowe zagrozenia, ktorych
    > by nie bylo, gdybym uparl sie na otrzymanie tego wypisu.
    no właśnie i tutaj pies pogrzebany ...
    Nie zabezpieczysz się w 100 %, natomiast możesz to ryzyko ograniczyć do
    minimum. Dlatego właśnie upierałbym się m.in. przy wypisie z KW.

    Radzisz

  • 13. Data: 2004-08-18 15:34:41
    Od: Sebol <"lobo_(usun_to)"@autograf.pl>

    Dnia Wed, 18 Aug 2004 15:48:50 +0200, Radzisz naskrobał(a):

    > prawda, że dłuuuuga nazwa, dlatego przyjęło się w żargonie mówić
    > "hipoteczne" :)

    W dalszym ciągu nie rozumiem znaczenia słowa hipoteczne w tym określeniu.
    Jaki ma związek z własnością tego lokalu?

    --
    United Devices Cancer Research Project
    www.grid.org

  • 14. Data: 2004-08-19 11:16:16
    Od: Radzisz <n...@l...spamu.invalid.pl>

    Sebol napisał(a), dnia 18-08-04 17:34 co następuje:

    > W dalszym ciągu nie rozumiem znaczenia słowa hipoteczne w tym określeniu.
    > Jaki ma związek z własnością tego lokalu?
    Może dlatego, że kiedyś tylko na takie mieszkanie można było kredyt
    wziąć i zabezpieczyć go hipoteką.

    Hipoteka --> "hipoteczne"

    Radzisz