  • 1. Data: 2010-07-12 19:56:50
    Temat: księgowanie punktów karnych za mandaty
    Od: Rentier <f...@g...com>

    Ostatnio prasa doniosła,że policja nie nadąża z dodawaniem punktów na konta
    kierowców.(Zalecenie
    wewnętrzne policji- max 5 dni)
    Oczywiście odpowiednie wyroki sądów za nieudolność policji obciążają kierowców.

    Mój przypadek jest taki:
    5 pkt w grudniu ub roku, 8 w kwietniu br, i prawdop. jakieś 6 po drodze.
    Pytałem niuni na komendzie o stan punktów- odrzekła że 11.
    Niby ok, ale biorąc pod uwagę inercję systemu licho nie śpi.
    Zamierzam za 3 stówki na szkoleniu za 2 dni obniżyć stan o 6.
    Pytania takie:
    1. Które punkty anulują? te najstarsze? (znając życie, pewnie tak)
    2. Skoro tak, to jakie mi anulują kiedy nie wszystkie zaksięgowano?
    3. Jakie byłyby skutki, gdybym zmniejszył stan o 6, co zostało by wpisane na konto, a
    jakieś
    inercyjne punkty by mi później dopisano i w efekcie miałbym np 24 minus 6?
    4. Skoro jest taki burdel, to przecież szanse na zabranie prawka na drodze są nikłe,
    bo stan punktów
    nigdy w zasadzie nie jest prawdziwy,bo w międzyczasie, po roku jakieś tam znikną czy
    się mylę?

  • 2. Data: 2010-07-12 20:21:38
    Temat: Re: księgowanie punktów karnych za mandaty
    Od: spp <s...@o...pl>

    W dniu 2010-07-12 21:56, Rentier pisze:

    > 4. Skoro jest taki burdel, to przecież szanse na zabranie prawka na
    > drodze są nikłe, bo stan punktów nigdy w zasadzie nie jest prawdziwy,bo
    > w międzyczasie, po roku jakieś tam znikną czy się mylę?

    Tu znikną, tam się dopiszą.
    Saldo wyjdzie na zero.

    --
    spp

  • 3. Data: 2010-07-12 20:31:04
    Od: MadMan <m...@n...wp.pl>

    Dnia Mon, 12 Jul 2010 21:56:50 +0200, Rentier napisał(a):

    > 3. Jakie byłyby skutki, gdybym zmniejszył stan o 6, co zostało by wpisane na konto,
    a jakieś
    > inercyjne punkty by mi później dopisano i w efekcie miałbym np 24 minus 6?

    Takie jakbyś miał 15 minus 6. 24 punkty można mieć.

    --
    Pozdrawiam,
    Tlen: madman1985, GG: 2283138

  • 4. Data: 2010-07-13 18:48:41
    Od: Rentier <f...@g...com>

    W dniu 2010-07-12 22:31, MadMan pisze:

    > Takie jakbyś miał 15 minus 6. 24 punkty można mieć.

    No dobra, a jak teoretycznie 24 zostanie przekroczone bo cos tam z opóźnieniem
    dopiszą, a w
    międzyczasie coś zniknie, to fakt,że przez chwilę saldo było 25 spowoduję,że wystawią
    za moim
    prawkiem list gończy?
    Liczyć na bałagan i olać likwidacje punktów, bo same kiedyś wymrą?

  • 5. Data: 2010-07-14 12:31:11
    Od: "Artur M. Piwko" <m...@b...pl>

    In the darkest hour on Tue, 13 Jul 2010 20:48:41 +0200,
    Rentier <f...@g...com> screamed:

    Tak.

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:222B ]
    [ 14:30:58 user up 12498 days, 2:25, 1 user, load average: 0.81, 0.89, 0.00 ]

    2 + 2 = 5 It HAS to, the computer says so.