  • 1. Data: 2013-05-20 11:24:35
    Temat: kruczki prawne umowy z Polkomtelem czy po prostu złodziejstwo?
    Od: SJS <s...@p...pl>

    Gdzie z tym się udać?
    Aneks do umowy - ustalona opłata miesięczna 29,90
    Po około 10 miesiącach rachunek skoczył do 290 zł przy tej samej liczbie
    rozmów czyli jak by nie było w miesiąc licznik nabił tyle ile za 10 miesięcy
    telefon do Polkomtelu i tu niespodzianka
    "Zrywał pan plombę na opakowaniu telefonu jak przywieźli panu rok temu
    telefon?
    To tam było napisane, że ten telfon może dla aktualizacji
    oprogramowania łączyc się z internetem bez pana wiedzy po stawkach wg
    taryfy"
    Zaraz, zaraz - czy to ze zerwałem po angielsku napisane coś na
    opakowaniu telefonu oznacza zmianę umowy z Polkomtelem co do miesięcznej
    opłaty?
    I skok tej opłaty 10 dziesięciokrotnie?
    A bo jak miał wykupiony internet za 7 zł miesięcznie to nie było
    naliczania a jak pan zrezygnował to stawki są inne
    Czyli:
    - zerwanie paska z angielskimi napisem na opakowaniu telefonu zmienia
    umowę z Polkomtelem?
    - Polkomtel nie ponosi winy za drastyczną zmianę opłat za telefon?
    Wygląda to mi na zwykły bandytyzm w biały dzień
    Gdzie i do kogo się z tym udać bo już się upominają o te 280 zł i nie
    wiem czy znów na tym i innym numerze nie nabije mi licznik jakiś opłat
    --
    sjs

  • 2. Data: 2013-05-20 11:32:55
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 20.05.2013 11:24, SJS pisze:
    [ciach]

    > - zerwanie paska z angielskimi napisem na opakowaniu telefonu zmienia
    > umowę z Polkomtelem?

    Ale umowa się nie zmieniła. Jest taka jaką podpisałeś - ze stosownymi
    opłatami za połączenia z internetem.

    > - Polkomtel nie ponosi winy za drastyczną zmianę opłat za telefon?

    A niby dlaczego? Polkomtel zakłada, że użytkownik urządzenia potrafi je
    obsługiwać i wszelkie transmisje danych są zamierzone.

    > Wygląda to mi na zwykły bandytyzm w biały dzień

    Mi to wygląda na klasyczny PEBKAC.

    > Gdzie i do kogo się z tym udać bo już się upominają o te 280 zł i nie
    > wiem czy znów na tym i innym numerze nie nabije mi licznik jakiś opłat

    Udaj się do banku i zapłać, coś winien. A na przyszłość PRZECZYTAJ
    INSTRUKCJĘ OBSŁUGI.

  • 3. Data: 2013-05-20 11:48:38
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2013-05-20 11:32, Andrzej Lawa pisze:

    > Ale umowa się nie zmieniła. Jest taka jaką podpisałeś - ze stosownymi
    > opłatami za połączenia z internetem.

    I takie właśnie takie _świadome_ działania operatorów wystarczająco
    zniechęcają mnie od kupowania nowego wypasionego telefonu + pakietów
    internetowych. Chociaż w sumie i mnie stać i nawet by się przydał.
    Szkoda się upaprać gu... zadając się z _oszustami_. ;-)

    PS. Może taka argumentacja dotrze do nawiedzonych marketingowców. :-)

  • 4. Data: 2013-05-20 11:49:10
    Od: SJS <s...@p...pl>

> [...]
    >
    > Mi to wygląda na klasyczny PEBKAC.

    > Udaj się do banku i zapłać, coś winien. A na przyszłość PRZECZYTAJ

    Że też znajdzie się zawsze jakiś dyżurny głupek..

    --
    sjs

  • 5. Data: 2013-05-20 11:54:18
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 20.05.2013 11:49, SJS pisze:

    > Że też znajdzie się zawsze jakiś dyżurny głupek..

    Głupkiem jest niedorozwinięty umysłowo lamer, który (1) nie potrafi
    przeczytać instrukcji obsługi oraz (2) nie potrafi ograniczać cytatów.

    PS: przyjmuję zakłady - czy dziadzio Siudalski znowu się zesra w gacie i
    o tym wszystkich powiadomi ;->

  • 6. Data: 2013-05-20 11:58:13
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 20.05.2013 11:48, z pisze:

    > I takie właśnie takie _świadome_ działania operatorów wystarczająco
    > zniechęcają mnie od kupowania nowego wypasionego telefonu + pakietów
    > internetowych. Chociaż w sumie i mnie stać i nawet by się przydał.

    Dlaczego świadome? Ty, jako operator, zakładał byś, że użytkownicy to
    debile, którzy nie potrafią przeczytać instrukcji obsługi i prowadził
    wszystkich "za rączkę"?

    To by się wtedy poobrażali, że się traktuje ich jak idiotów ;)

  • 7. Data: 2013-05-20 12:03:31
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2013-05-20 11:58, Andrzej Lawa pisze:
> [...]
    > wszystkich "za rączkę"?
    >
    > To by się wtedy poobrażali, że się traktuje ich jak idiotów ;)

    Skoro uważasz, że nie możesz sam wybrać gdzie chcesz zjeść, to czemu się
    obruszasz, że i na innych polach traktuje się Cię jak idiotę? :)

    --
    Liwiusz

  • 8. Data: 2013-05-20 12:08:07
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 20.05.2013 12:03, Liwiusz pisze:

    > Skoro uważasz, że nie możesz sam wybrać gdzie chcesz zjeść, to czemu się
    > obruszasz, że i na innych polach traktuje się Cię jak idiotę? :)

    Umowę potrafię sam przeczytać. Podobnież instrukcję.

    Nie jestem w stanie samodzielnie wykonać badania
    sanitarno-epidemiologicznego placówki, w której chciałbym się posilić.

    Widzisz już różnicę, czy jesteś na to za głupi?

  • 9. Data: 2013-05-20 12:10:07
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2013-05-20 12:08, Andrzej Lawa pisze:

    > Umowę potrafię sam przeczytać. Podobnież instrukcję.
    >
    > Nie jestem w stanie samodzielnie wykonać badania
    > sanitarno-epidemiologicznego placówki, w której chciałbym się posilić.

    Jak do mamusi na obiadek jeździsz, to też żądasz badania sanepidu?

    > Widzisz już różnicę, czy jesteś na to za głupi?

    Nie na tyle, aby nie poradzić sobie samodzielnie z problemem "gdzie i co
    zjeść". Jak widać są osoby, które ten problem przerasta, szkoda jednak,
    że ich niedołęstwo wpływa też na moje życie.

    --
    Liwiusz

  • 10. Data: 2013-05-20 12:24:38
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 20.05.2013 12:10, Liwiusz pisze:

    > Jak do mamusi na obiadek jeździsz, to też żądasz badania sanepidu?

    Do mojej mamy to mam zaufanie, bo u niej priorytetem jest smak i
    bezpieczeństwo, a nie zysk.

    Serdecznie ci współczuję, że twoja mama obiady ci daje wyłącznie z chęci
    zysku.