eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawokruczki prawne umowy z Polkomtelem czy po prostu złodziejstwo? › kruczki prawne umowy z Polkomtelem czy po prostu złodziejstwo?
    From: SJS <s...@p...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: kruczki prawne umowy z Polkomtelem czy po prostu złodziejstwo?
    Date: Mon, 20 May 2013 11:24:35 +0200

    Gdzie z tym się udać?
    Aneks do umowy - ustalona opłata miesięczna 29,90
    Po około 10 miesiącach rachunek skoczył do 290 zł przy tej samej liczbie
    rozmów czyli jak by nie było w miesiąc licznik nabił tyle ile za 10 miesięcy
    telefon do Polkomtelu i tu niespodzianka
    "Zrywał pan plombę na opakowaniu telefonu jak przywieźli panu rok temu
    telefon?
    To tam było napisane, że ten telfon może dla aktualizacji
    oprogramowania łączyc się z internetem bez pana wiedzy po stawkach wg
    taryfy"
    Zaraz, zaraz - czy to ze zerwałem po angielsku napisane coś na
    opakowaniu telefonu oznacza zmianę umowy z Polkomtelem co do miesięcznej
    opłaty?
    I skok tej opłaty 10 dziesięciokrotnie?
    A bo jak miał wykupiony internet za 7 zł miesięcznie to nie było
    naliczania a jak pan zrezygnował to stawki są inne
    Czyli:
    - zerwanie paska z angielskimi napisem na opakowaniu telefonu zmienia
    umowę z Polkomtelem?
    - Polkomtel nie ponosi winy za drastyczną zmianę opłat za telefon?
    Wygląda to mi na zwykły bandytyzm w biały dzień
    Gdzie i do kogo się z tym udać bo już się upominają o te 280 zł i nie
    wiem czy znów na tym i innym numerze nie nabije mi licznik jakiś opłat
    --
    sjs