  • 11. Data: 2013-05-20 12:26:10
    Temat: Re: kruczki prawne umowy z Polkomtelem czy po prostu złodziejstwo?
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2013-05-20 12:24, Andrzej Lawa pisze:

    > Do mojej mamy to mam zaufanie, bo u niej priorytetem jest smak i
    > bezpieczeństwo, a nie zysk.
    >
    > Serdecznie ci współczuję, że twoja mama obiady ci daje wyłącznie z chęci
    > zysku.

    Coś Ci, Andrzejku, logika szwankuje. Współczuję.

    --
    Liwiusz

  • 12. Data: 2013-05-20 12:31:16
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 20.05.2013 12:26, Liwiusz pisze:

    > Coś Ci, Andrzejku, logika szwankuje. Współczuję.

    Raczej ty jesteś za głupi żeby dostrzec nawet post-factum jak się
    pięknie podłożyłeś.

  • 13. Data: 2013-05-20 12:31:32
    Od: "ikarek" <i...@p...spamerzy.to.brudasy.onet.pl>

    Użytkownik "SJS" <s...@p...pl> napisał w wiadomości
    > Gdzie z tym się udać?
    > Aneks do umowy - ustalona opłata miesięczna 29,90
    > Po około 10 miesiącach rachunek skoczył do 290 zł przy tej samej liczbie
    > rozmów czyli jak by nie było w miesiąc licznik nabił tyle ile za 10
    > miesięcy
    > telefon do Polkomtelu i tu niespodzianka
    > "Zrywał pan plombę na opakowaniu telefonu jak przywieźli panu rok temu
    > telefon?
    > To tam było napisane, że ten telfon może dla aktualizacji oprogramowania
    > łączyc się z internetem bez pana wiedzy po stawkach wg taryfy"

    Odpowiem Ci równoległą historią: z okazji ostatniej wymiany tel.,
    moja mama też dostała nowoczesne urządzenie, które oczywiście
    miało włączoną funkcję ściągania z internetu jakichś bezużytecznych
    wiadomości, co powiększało rachunek o ok. 10 zł.

    Ponieważ sam szczerze nienawidzę tych aparacików i zawsze
    odmawiam pomocy, gdy rodzina/znajomi mają z nimi problemy
    - poradziłem mamie, aby udała się do sklepu, w którym ową rzecz
    otrzymała. W sumie odwiedziła ten sklep (Orange) 3 razy, gdyż
    zbiorowy wysiłek konsylium pracowników aż dwukrotnie okazywał
    sie nadaremny :) Ale na szczęście, za 3 razem się udało, poza tym
    mama złożyła reklamację, na którą przyszła odpowiedź, że co
    prawda bla bla, ale w drodze wyjątku i dla dobrych relacji
    z klientem - uznają reklamację.

    Morał: reklamuj!

  • 14. Data: 2013-05-20 12:52:43
    Od: "Janek Wlodak" <w...@n...pl>

    "ikarek" <i...@p...spamerzy.to.brudasy.onet.pl> schrieb im Newsbeitrag
> [...]
    > odmawiam pomocy, gdy rodzina/znajomi mają z nimi problemy
    > - poradziłem mamie, aby udała się do sklepu, w którym ową rzecz

    Morał: nie bądź takim skurwysyńskim debilem, co nawet własnej matce nie
    pomoże....

  • 15. Data: 2013-05-20 13:12:33
    Od: Andrzej Kubiak <n...@i...invalid>

    Dnia Mon, 20 May 2013 11:49:10 +0200, SJS napisał(a):

    > Że też znajdzie się zawsze jakiś dyżurny głupek..

    Bo napisał coś nie po twojej myśli?

    Banderola (z ostrzeżeniem jak najbardziej po polsku i dużymi literami) jest
    na opakowaniu telefonu. Ostrzeżenie jest na osobnym świstku. W umowie
    wytłuszczonym drukiem jest informacja, że smartfony mogą sobie ściągać coś
    z internetu, a za transfer operator chce kasiorę. Dodatkowo miałeś jeszcze
    jakiś pakiet internetowy typu, wedle nomenklatury Polkomtela, NonStop,
    czyli płaciłeś wspomniane 7 zł i po wykorzystaniu pakietu transfer spadał,
    ale opłaty nie były naliczane. Sam (ewentualnie przez upoważnioną osobę,
    jeden diabeł) zażyczyłeś sobie wyłączenia tego pakietu.

    Mam dobry dzień, więc skasowałem to, co przed chwilą napisałem w ramach
    podsumowania twojej lotności. Mój imiennik potraktował cię zbyt łagodnie.

    AK

  • 16. Data: 2013-05-20 13:52:00
    Od: Ariusz <a...@p...onet.pl>

    W dniu 20.05.2013 11:24, SJS pisze:
> [...]
    > I skok tej opłaty 10 dziesięciokrotnie?
    > A bo jak miał wykupiony internet za 7 zł miesięcznie to nie było
    > naliczania a jak pan zrezygnował to stawki są inne
    > Czyli:
    > - zerwanie paska z angielskimi napisem na opakowaniu telefonu zmienia
    > umowę z Polkomtelem?
    > - Polkomtel nie ponosi winy za drastyczną zmianę opłat za telefon?
    > Wygląda to mi na zwykły bandytyzm w biały dzień
    > Gdzie i do kogo się z tym udać bo już się upominają o te 280 zł i nie
    > wiem czy znów na tym i innym numerze nie nabije mi licznik jakiś opłat

    Kuzyn miał podobną sytuację ale rachunek dostał na ponad 700 zł. W
    pierwszej kolejności złożył reklamację, którą odrzucili. Potem jakieś
    odwołania - sprawy dokładnie nie znam. Aż w końcu udał się do rzecznika
    konsumentów, który mu jakoś pomógł i nie musiał płacić.
    Może spróbuj tą drogą

    --
    Pozdrawiam ARIUSZ
    http://www.ariusz.com

  • 17. Data: 2013-05-20 14:09:00
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2013-05-20 13:12, Andrzej Kubiak pisze:
> [...]
    > ale opłaty nie były naliczane. Sam (ewentualnie przez upoważnioną osobę,
    > jeden diabeł) zażyczyłeś sobie wyłączenia tego pakietu.

    Nie udaj że nie wiesz, że to jest celowe działanie i dokładnie policzone
    są straty wizerunkowe, pieniężne i inne... A chodzi tylko i wyłącznie o
    kasę a nie o dbanie o dobro klienta.
    Wyzyskanie błędu (aczkolwiek też karalne) jest teraz ubierane w piękne
    słówka a ludzie którzy się takiemu wyzyskaniu poddali nazywani debilami
    nie potrafiącymi czytać.
    Gawiedź i tak zapłaci tylko jest pytanie czy firma która ludzi oszukuje
    i wyłudza od nich pieniądze jest godna zaufania i pozyskiwania kolejnych
    klientów.
    Żałość!!!
    Tak wiem... Prawo jest prawem a etyka etyką. :-)
    O 10 przykazaniach już nie będę bo to będzie zbyt wysoki poziom dla
    swołoczy prawniczo-marketingowej. :-)

  • 18. Data: 2013-05-20 14:18:59
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2013-05-20 11:58, Andrzej Lawa pisze:
    > To by się wtedy poobrażali, że się traktuje ich jak idiotów ;)

    Żeby być przyzwoitym operatorem wystarczyłoby żeby nie włączać klientowi
    usług których nie chce (zdarza się że usługę można wyłączyć tylko i
    wyłącznie po jakimś czasie, przy podpisywaniu umowy NIE DA SIĘ :-) )
    Można też zaproponować klientowi (i to by było na prawdę dla niego
    pomocne) info smsem o rachunku powyżej jakiejś kwoty.
    Jak widzisz żeby zadbać o wizerunek operatora nie trzeba się specjalnie
    wysilać. Trzeba być po prostu normalnym przyzwoitym człowiekiem a nie
    szują której przez usta/klawiaturę co drugie słowo przechodzi kłamstwo.

  • 19. Data: 2013-05-20 14:19:44
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 20.05.2013 14:09, z pisze:
    [ciach]

    > Gawiedź i tak zapłaci tylko jest pytanie czy firma która ludzi oszukuje
    > i wyłudza od nich pieniądze jest godna zaufania i pozyskiwania kolejnych
    > klientów.

    Wiesz, oszczerstwa i pomówienia są karalne.

    > Żałość!!!
    > Tak wiem... Prawo jest prawem a etyka etyką. :-)

    Klient został poinformowany, że telefon może się "sam" łączyć z
    internetem? Został. Klient dostał cennik połączeń z internetem? Dostał.

    Więc z czym do wodza? "Głupi/leniwy jestem, czytać nie umiem/nie chcę -
    róbcie wszystko za mnie i to za darmo!" ;->

    Jeśli nowoczesne urządzenie telekomunikacyjne przerasta ciebie -
    zatrudnij fachowca do konsultacji lub wybierz jakieś prostsze urządzenie.

    > O 10 przykazaniach już nie będę

    Tych, które zakazują pożądania cudzych niewolników sugerując, że należy
    zadowolić się własnymi i przy okazji klasyfikujących niewolników jako
    rzeczy?

    O tak, piękne źródło moralności...

  • 20. Data: 2013-05-20 14:22:48
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 20.05.2013 14:18, z pisze:

    > Żeby być przyzwoitym operatorem wystarczyłoby żeby nie włączać klientowi
    > usług których nie chce (zdarza się że usługę można wyłączyć tylko i

    A czy klient o tym powiedział? Czy widział ofertę? Czy może była tajna? ;->

    > wyłącznie po jakimś czasie, przy podpisywaniu umowy NIE DA SIĘ :-) )
    > Można też zaproponować klientowi (i to by było na prawdę dla niego
    > pomocne) info smsem o rachunku powyżej jakiejś kwoty.

    Można też iść do innego operatora. I czytać umowy.

    > Jak widzisz żeby zadbać o wizerunek operatora nie trzeba się specjalnie
    > wysilać. Trzeba być po prostu normalnym przyzwoitym człowiekiem a nie
    > szują której przez usta/klawiaturę co drugie słowo przechodzi kłamstwo.

    Zatem przestań być szują, kłamco.