  • 1. Data: 2006-11-08 17:43:53
    Temat: kredyt hipoteczny
    Od: "Faraonka" <rudakocicaNO__@__SPAMpoczta.onet.pl>

    witam,
    czy moze ktos z panstwa wie
    mam 2 oferty kredytu hipotecznego z dwoch roznych bankow, czy w tym samym
    czasie moge zlozyc wniosek o kredyt na ta sama hipoteke, i wybrac ten ktory
    okaze sie rzeczywiscie tanszy?

    --
    Z pozdrowieniami
    Krystyna P.-Faraonka

  • 2. Data: 2006-11-08 20:20:23
    Temat: Re: kredyt hipoteczny
    Od: "Lesio5" <l...@w...pI>

    Użytkownik "Faraonka" <rudakocicaNO__@__SPAMpoczta.onet.pl> napisał w
    wiadomości news:eit50c$m9b$1@news.onet.pl...
> [...]
    > mam 2 oferty kredytu hipotecznego z dwoch roznych bankow, czy w tym samym
    > czasie moge zlozyc wniosek o kredyt na ta sama hipoteke, i wybrac ten

    Możesz jeszcze do 3 innych wystąpic.

    --
    Leszek Grelak - Lesio5
    I thought I was someone else, someone good.

  • 3. Data: 2006-11-09 05:19:43
    Od: badzio <b...@n...skreslic.epf.pl>

    Patrze, patrze a tu Faraonka porozsypywal nastepujace haczki:
    Tak, mozesz
    pl.biznes.banki
    --
    badzio