  • Data: 2004-11-15 16:36:48
    Temat: Re: kpc Art 395 par.2
    Od: Fonon <f...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Johnson wrote:
    > Czego nie rozumiesz? W zażaleniu winno się wskazać zarzuty, czyli te przepisy
    > które sąd naruszył.
    > Nie mógł naruszyć art. 395 kpc, gdyż on wchodzi w grę
    > dopiero gdy wpłynie zażalenie.

    To akurat jest tak oczywiste, że nie ma o co pytać. Prócz tego w grę
    wchodzi jednak tryb rozpatrzenia zażalenia - i tego dotyczyło moje
    pytanie. Krótko mówiąc zależy mi na na ponownym rozpatrzeniu wniosku,
    gdyż postanowienie wskazuje na to, że sądowi pomyliły się strony i
    sprawy. Z drugiej strony można by uniknąć zwłoki związanej z rewizją.

    > Jako sugestie możesz sobie pisać co chcesz.
    > Jeśli zażalenie jest oczywiście uzasadnione, sąd I instancji powinien to
    > zauważyć bez Twoich sugestii.

    Skoro w postanowieniu znalazły się takie błędy, to nie bardzo mogę
    liczyć na spostrzegawczość.

    > Skup się na zarzutach
    > merytorycznych co do treści zaskarżonego postanowienia.

    Tak by było najlepiej, ale zważywszy na błędy nie bardzo jest do czego
    się odnieść.

    Fonon