  • Data: 2010-08-27 10:48:14
    Temat: Re: korzystanie z wewnętrznego parkingu
    Od: MZ <"mcold0[wyt]"@poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-08-27 12:42, Massai pisze:

    > W tym przypadku chodzi o wynajęcie.
    >
    > Ale... nie jest wprost powiedziane do czego wolno a do czego nie używać
    > wynajętego miejsca.

    umknęło mi słówko "trwały". Donicę już mogłaby postawić, bo po usunięciu
    miejsce znów będzie miejscem parkingowym. Zwykle jednak zarządcy się
    zabezpieczają zapisami, że jeśli miejsce nie będzie użytkowane dłużej
    niż x czasu, to wynajmujący musi je zwrócić do puli. Dotyczy to jednak
    bardziej wszelkiej maści parkingów społecznych i jest średnio słabo
    egzekwowane (kolejka oczekujących sobie, a przekazywanie miejsc ręka
    ręka sobie).

    --
    MZ