  • Data: 2010-08-27 17:19:06
    Temat: Re: korzystanie z wewnętrznego parkingu
    Od: gazebo <g...@c...net> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik pmlb napisał:

    > Prawo do normalnego zycia - nie? Za to tez w Polsce sie placi?
    > Bo jak nie zaplacisz to w ryj?

    Suma sumarum, to nie tyle w ryj co parking miejski, z ktorego odbierasz
    samochód za stosowną opłatą jeśli nie stosujesz się do obowiązujących
    przepisów. To juz było tutaj tyle wałkowane, że aż nie chce mi się
    powtarzać. Ale wyobraź sobie sytuację, że ktoś opłacił to miejsce
    postojowe, a parkuje raz na dwa miesiące. Jego prawo, prawda? A ty mu
    wjeżdżasz na jego kasę. Co tu jest takie trudnego do zrozumienia?

    --
    bla