  • Data: 2010-08-27 17:36:23
    Temat: Re: korzystanie z wewnętrznego parkingu
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości news:6RLdo.114607$NG7.35020@hurricane pmlb <b...@d...pl>
    pisze:

    > Tez ci odpisalem wg. twojego rozumowania - nie przeczytales ze
    > zrozumieniem
    Nieprawda. Odpisałeś bez sensu i zrozumienia. Odpisałeś sam sobie na własne
    konfabulacje.
    A po skrócie wg nie stawia się kropki.

    > nie miej pretensji do calego swiata
    No widzisz - żyjesz we własnym, dziwnym świecie.
    Spróbuj nadgonić trochę dystansu do tego rzeczywistego.

    > - zawsze mozna zapytac!
    Owszem, można. A często nawet warto.
    Czemu więc nie próbujesz?

    > Idz niszcz zaparkowane za darmo pojazdy - to twoja domena.
    Jesteś żenujący...

    --
    Jotte