  • Data: 2010-08-27 17:14:01
    Temat: Re: korzystanie z wewnętrznego parkingu
    Od: gazebo <g...@c...net> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik pmlb napisał:

    > W UK, jesli parking nie jest zamykany. Byly na ten temat dyskusje.
    > Jesli jest to parking miejski gdzie placi sie w parkometrach - psze
    > wyraznie, ze bilet musi byc wyraznie widoczny.
    > Na ulicach gdzie obowiazuja zakazy parkowania z wyjatkiem specjalnych
    > zezwolen, tak samo, musi byc takowe zezwolenie widoczne.
    > W przypadku parkingu na ktorym pisze, ze tylko dla mieszkancow i nie ma
    > ani parkometru, ani zadnego zezwolenia czy brami, mozna zaparkowac w
    > kazdej chwili:)
    > Naturalnie, jesli jest malo miejsc bedzie to powodem konfliktu, jesli
> [...]
    Troche pobocznie piszesz. Byc może chodzi ci o sytuację kiedy parkujesz
    np. komuś na wjeździe (czy jak wspomniane miejsce opróżniania
    śmietników) i zostawiasz widoczną kartkę z numerem telefonu, i w ciągu
    paru minut znajdujesz się aby przestawić samochód. Ale to nie ma nic
    wspólnego z miejscem obwarowanym opłatą za parkowanie.

    --
    bla