  • 21. Data: 2004-07-19 15:57:44
    Temat: Re: kontrolerzy biletów, a Konstytucja
    Od: "SQLwysyn" <s...@w...pI>

    news:cdeg4t$ih8$1@news.onet.pl...

    > Tyle że zabranie czegoś ze sklepu jest czynem zabronionym. Jazda bez
    > biletu - niekoniecznie.

    To tylko w twoim relatywizowanym prawnie móżdżku.

    --
    SQLwysyn
    of you" - Larry Flynt

  • 22. Data: 2004-07-19 16:09:31
    Od: kam <X#k...@w...pl.#X>

    SQLwysyn wrote:
    > To tylko w twoim relatywizowanym prawnie móżdżku.

    A Twój zna może jakiś przepis?

    KG

  • 23. Data: 2004-07-19 16:17:54
    Od: "Przemyslaw Rokicki" <b...@l...myslnik.office.wycinamy.com>

    > [...................]
    > i jezeli chce moze sobie sam wyciac.
    > [..................]

    >Czyli olewanie ogólnie ustalonych zasad. Jak to
    >się nazywa.? Bezczelność, chamstwo, ignorancja.?
    >Nie wiem, ja tylko pytałem. ;-)

    no coz, od niedawna kieruje sie zasada, co niektorzy bezposrednio w
    "rozmowie"
    ze mna mogli odczuc, a mianowicie " wszystko mam w d. a jak mi ktos cos
    powie to sie na niego wysr. " :)

    > Myślałem, że będziesz wdzięczny ;-) , że ktoś chciał
    > Ci pomóc w czymś co Cię, niestety, przerasta.

    nie przerasta.

    > To, to chyba "na zaś" napisałeś bo przecież w tym wątku
    > nie poruszaliśmy sprawy błędów i literówek.?

    dokladnie, literowki u mnie wystepuja bardzo czesto.
    Bledy bardzo rzadko a jednak...

    > --
    > Pozdrawiam - Andrzej_K.

    P.

  • 24. Data: 2004-07-19 16:18:11
    Od: Falkenstein <f...@p...fm>

    Dnia Mon, 19 Jul 2004 17:57:44 +0200, SQLwysyn <s...@w...pI> napisał:

    > Użytkownik "kam" <X#k...@w...pl.#X> napisał w wiadomości

    > To tylko w twoim relatywizowanym prawnie móżdżku.

    który konkretnie artykuł kodeksu karnego, kodeksu wykroczeń lub innej
    ustawy zabrania jazdy bez biletu?
    Przyupominam, że jest to grupa pl.soc.prawo a nie
    pl.soc.społeczne.poczucie.sprawiedliwości

    --
    Falkenstein
    Sprawiedliwość jest podobno najwyższym dobrem Rzeczypospolitej

  • 25. Data: 2004-07-19 16:22:32
    Od: "Olo Kwasniak" <o...@p...wp.pl>

    > który konkretnie artykuł kodeksu karnego, kodeksu wykroczeń lub innej
    > ustawy zabrania jazdy bez biletu?
    > Przyupominam, że jest to grupa pl.soc.prawo a nie
    > pl.soc.społeczne.poczucie.sprawiedliwości

    Konkretnie Art. 121 KW.
    A przypominać warto jak najczęsciej, bo niestety ciągle prym na grupie
    wiedzie propagowanie bezprawia i bandytyzmu.

    pdr
    Olo

  • 26. Data: 2004-07-19 16:24:58
    Od: Falkenstein <f...@p...fm>

    Dnia Sun, 18 Jul 2004 19:24:49 +0200, jelen <j...@s...org> napisał:

    > greg piszac na pl.soc.prawo wymodzil(a) takiego oto niuuuwsa:

    > a czy sprzedawca w sklepie ma prawo zatrzymac zlodzieja ?
    > ma - to sie nazywa zatrzymanie obywatelskie

    Ma, ale tylko odnośnie osoby, która popełnia czyn zabroniony pod groźbą
    kary. A jazda bez biletu takim czynem co do zasady nie jest (karalne jest
    dopiero jechanie bez biletu po dwókrotnym mie zapłaceniu kary
    regulaminowej)

  • 27. Data: 2004-07-19 16:31:45
    Od: kam <X#k...@w...pl.#X>

    Olo Kwasniak wrote:
    > Konkretnie Art. 121 KW.

    Na pewno go rozumiesz?
    Bo na tej zasadzie to mógłby zatrzymać każdego, a może któraś z rzeczy
    znalezionych przy nim pochodzi z kradzieży...

    > A przypominać warto jak najczęsciej, bo niestety ciągle prym na grupie
    > wiedzie propagowanie bezprawia i bandytyzmu.

    Tak, za każdym razem jak piszesz o postępowaniu kanarów ;)

    KG

  • 28. Data: 2004-07-19 16:36:53
    Od: Falkenstein <f...@p...fm>

    Dnia Mon, 19 Jul 2004 18:22:32 +0200, Olo Kwasniak <o...@p...wp.pl>
    napisał:

    > Konkretnie Art. 121 KW.
    > A przypominać warto jak najczęsciej, bo niestety ciągle prym na grupie
    > wiedzie propagowanie bezprawia i bandytyzmu.

    Ładnie to tak wprowadzac ludzi w błąd?

    Art. 121. § 1. Kto, pomimo nieuiszczenia dwukrotnie nałożonej na niego
    kary pieniężnej określonej w taryfie, po raz trzeci w ciągu roku bez
    zamiaru uiszczenia należności wyłudza przejazd koleją lub innym środkiem
    lokomocji,
    podlega karze aresztu, ograniczenia wolności albo grzywny.

    Zwracam szczególnie uwagę na słowa: "mimo nieuiszczenia dwukrotnie
    nałożonej na niego kary pieniężnej" oraz "po raz trzeci w ciągu roku".
    Oznacza to ni mniej ni więcej , ze jezda na gape nie jest karalna, o ile
    płaci się kary nakładane przez przewoźnika.

    No i co odpowiesz Olo, jazda bez biletu jako taka jest karalna, czy nie?

    A bezprawie i bandytyzm to jest właśnie to co robią tzw "kanary"
    Bezpawne pozbawianie wolności, naruszanie nietykalności cielesnej,
    kompleks pana i władcy, brak argumentów rekompensowany grożeniem sądami,
    policją itd. Dzisiaj osobićie tłumaczyłem jednemu kontrolerowi, że nie ma
    prawa szarpać dziewczyny tylko dlatego, że ośmieliła mu się postawić, bo
    jest on zwykłym robolem z MPK i nie przysługuja mu ŻADNE dodatkowe
    uprawnienia, a w szczególności uprawnienia do zatrzymywania, legitymowania
    itp.

  • 29. Data: 2004-07-19 16:56:58
    Od: "Andrzej_K." <n...@n...spam.pl>

    User "Przemyslaw Rokicki"
    <b...@l...myslnik.office.wycinamy.com> napisał(a)
    w news'ie: news:cdgs7e$j8h$1@inews.gazeta.pl

    > nie przerasta.

    To chyba tylko Twoja nadzieja_marzenie.? ;-)

    > dokladnie, literowki u mnie wystepuja bardzo czesto.
    > Bledy bardzo rzadko a jednak...

    To zdarza się każdemu i jeśli nie są to ordynarne,
    często powtarzające się błędy ortograficzne to
    *nie należy zwracać na nie uwagi* .

    EOT

    --
    Pozdrawiam - Andrzej_K.
    Źli ludzie lgną do siebie jak zgnite rodzynki.

  • 30. Data: 2004-07-19 17:32:52
    Od: "Olo Kwasniak" <o...@p...wp.pl>

> [...]
    > jest on zwykłym robolem z MPK i nie przysługuja mu ŻADNE dodatkowe
    > uprawnienia, a w szczególności uprawnienia do zatrzymywania, legitymowania

    Zdecydowanie osoby Twojego pokroju nie powinny pisywać na tą grupę - jeszcze
    przyjdzie ktoś mniej obeznany w temacie i zacznie w to wierzyc. EOT

    pdr
    Olo