  • 1. Data: 2004-07-17 16:48:13
    Temat: 82
    Od: "samochod w autosystemie" <g...@o...pl>

    Ojciec zapisal sie do autosystemu. Niestety samochodu nie dostal a ponadto
    zmarl w maju. Mama chcialaby odzyskac wplacona kwote jednak w uzyskanej
    odpowiedzi dowiadujemy sie ze jesli wplacimy reszte pieniedzy to wtedy
    otrzymamy ich zwrot. Co zrobic w takiej sytuacji?

  • 2. Data: 2004-07-17 19:10:51
    Temat: Re: 82
    Od: "Przemyslaw Rokicki" <b...@l...myslnik.office.wycinamy.com>

> [...]
    > odpowiedzi dowiadujemy sie ze jesli wplacimy reszte pieniedzy to wtedy
    > otrzymamy ich zwrot. Co zrobic w takiej sytuacji?

    patrz nizej topic kredyt argentynski, nastepnym razem czytac co sie
    podpisuje.

    P.

  • 3. Data: 2004-07-17 23:00:46
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Przemyslaw Rokicki"
    <b...@l...myslnik.office.wycinamy.com> napisał w wiadomości

    > patrz nizej topic kredyt argentynski, nastepnym razem czytac co sie
    > podpisuje.

    Niestety winowajca nie patrzenia jest już na "Sądzie Boskim" jak mniemam.
    Faktycznie pozostaje ująć udział w autosystemie jako spadek. Czyli po
    nabyciu spadku poinformować o tym autosystem i niestety płacić dalej.

  • 4. Data: 2004-07-18 09:51:25
    Od: kam <X#k...@w...pl.#X>

    Robert Tomasik wrote:
    > Niestety winowajca nie patrzenia jest już na "Sądzie Boskim" jak mniemam.
    > Faktycznie pozostaje ująć udział w autosystemie jako spadek. Czyli po
    > nabyciu spadku poinformować o tym autosystem i niestety płacić dalej.

    Ale warto też przeczytać umowę, niektóre dają mozliwość jakiejś formy
    wycofania się po śmierci "uczestnika". Może wizyta u powiatowegho
    rzecznika konsumentów?
    Rejestr postanowień wzorców umowy uznanych za niedozwolone też moze się
    przydać.

    KG

  • 5. Data: 2004-07-18 11:25:56
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

> [...]
    > rzecznika konsumentów?
    > Rejestr postanowień wzorców umowy uznanych za niedozwolone też moze się

    A to jak słuszna uwaga. Mnie chodziło o to, że nie ma sensu pouczać kogoś,
    kto już nie żyje.

  • 6. Data: 2004-07-19 11:53:18
    Od: g...@o...pl

    > Użytkownik "kam" <X#k...@w...pl.#X> napisał w wiadomości

    > A to jak słuszna uwaga. Mnie chodziło o to, że nie ma sensu pouczać kogoś,
    > kto już nie żyje.

    tak moj drogi ojciec nie zyje ale z jakiej racji mam oddac frajerom pieniadze?
    wiec czekam na powazne rady a nie w stylu ze nie ma sensu pouczac kogos kto
    nie zyje

  • 7. Data: 2004-07-19 14:23:45
    Od: kam <X#k...@w...pl.#X>

    g...@o...pl wrote:
    > tak moj drogi ojciec nie zyje ale z jakiej racji mam oddac frajerom pieniadze?

    Ktoś juz napisał Ci dlaczego... A że się z tym nie zgadzasz.

    > wiec czekam na powazne rady a nie w stylu ze nie ma sensu pouczac kogos kto
    > nie zyje

    Poważne dostałeś. Zgadywać mamy?

    KG