  • 11. Data: 2004-07-18 14:58:17
    Temat: Re: kontrolerzy biletów, a Konstytucja
    Od: "Przemyslaw Rokicki" <b...@l...myslnik.office.wycinamy.com>

    a tak po za tym

    1.ODPOWIADAJ POD CYTATEM!

    2.to nie FORUM!! a grupa dyskusyjna

    P.

  • 12. Data: 2004-07-18 15:34:54
    Od: "Andrzej_K." <n...@n...spam.pl>

    User "Przemyslaw Rokicki"
    <b...@l...myslnik.office.wycinamy.com> napisał(a)
    w news'ie: news:cde368$m78$1@inews.gazeta.pl

    > a tak po za tym
    > 1.ODPOWIADAJ POD CYTATEM!
    > 2.to nie FORUM!! a grupa dyskusyjna

    Jeśli zwracasz komuś uwagę to sam powinieneś
    w danej materii "świecić przykładem":

    1. Nadal nie skonfigurowałeś czytnika.
    http://tinyurl.com/p5nb
    2. Nie pisz tak rozwlekle.
    http://tinyurl.com/h4dy
    3. Nie pisz samymi wielkimi literami bo są inne sposoby
    wyróżniania jakiegoś zdania_tekstu. W Usenecie
    wielka litera = krzyk.
    4. Umieść swój wielce dopracowany podpis pod delimiterem.

    --
    Pozdrawiam - Andrzej_K.
    "Odwaga bywa postrachem dla śmierci -

  • 13. Data: 2004-07-18 15:44:15
    Od: "Przemyslaw Rokicki" <b...@l...myslnik.office.wycinamy.com>

    > Jeśli zwracasz komuś uwagę to sam powinieneś
> [...]

    konfigurowalem wiecej nie bede

    > 3. Nie pisz samymi wielkimi literami bo są inne sposoby
    > wyróżniania jakiegoś zdania_tekstu. W Usenecie
    > wielka litera = krzyk.

    bo to mialbyc krzyk.

    " 2.to nie FORUM!! a grupa dyskusyjna"- rzeczywiscie same wielkie litery"

    > 4. Umieść swój wielce dopracowany podpis pod delimiterem.

    Nie wiem teraz o czym mowisz.

    P.

  • 14. Data: 2004-07-18 16:19:11
    Od: "Andrzej_K." <n...@n...spam.pl>

    User "Przemyslaw Rokicki"
    <b...@l...myslnik.office.wycinamy.com> napisał(a)
    w news'ie: news:cde5sf$22c$1@inews.gazeta.pl

    > [.....................]
    > konfigurowalem wiecej nie bede

    Jak to "konfigurowałem".? Gdybyś to robił to
    czytnik byłby skonfigurowany, a przecież nie
    jest.

    > bo to mialbyc krzyk.
    > " 2.to nie FORUM!! a grupa dyskusyjna"- rzeczywiscie same wielkie
    > litery"

    Nie rozumiem co "forum" ma do "Usenetu-grup dyskusyjnych".?
    Tu i tu obowiązują jakieś zasady, ale jedno i drugie to są dwie
    inne sprawy_tematy. W Usenecie nie krzyczy się bo to jest
    oznaką złego wychowania.

    > Nie wiem teraz o czym mowisz.

    Nie wiesz dlatego bo zacząłeś pisać posty nie
    zapoznając się z zasadami obowiązującymi
    w Usenecie. To tak jak ta przysłowiowa baba
    co "napierw robi, a później myśli", ale cóż...

    Zanim napiszesz nowy post przeczytaj zawartość
    poniższych linków, a wierzę, że już takich pytań
    nie będziesz zadawał:
    http://klub.chip.pl/wincat2/netykieta.htm
    http://klub.chip.pl/wincat2/estetykieta.htm
    http://klub.chip.pl/wincat2/oekonf.htm
    http://klub.chip.pl/wincat2/oebugs.htm
    http://www.pg.gda.pl/~agatek/netq.html
    http://www.wsp.krakow.pl/papers/netykiet.html
    http://www.grush.one.pl/netykieta.html
    http://rtfm.bsdzine.org

    --
    Pozdrawiam - Andrzej_K.
    "(...) Wracając do domu zajechałem do złego domu i

  • 15. Data: 2004-07-18 17:24:49
    Od: jelen <j...@s...org>

    greg piszac na pl.soc.prawo wymodzil(a) takiego oto niuuuwsa:

    > Z góry dziekuję za Wasze wypowiedzi i serdecznie pozdrawiam

    a czy sprzedawca w sklepie ma prawo zatrzymac zlodzieja ?
    ma - to sie nazywa zatrzymanie obywatelskie

    --
    pozdrawiam,
    jelen

  • 16. Data: 2004-07-18 18:43:10
    Od: kam <X#k...@w...pl.#X>

    jelen wrote:
    > a czy sprzedawca w sklepie ma prawo zatrzymac zlodzieja ?
    > ma - to sie nazywa zatrzymanie obywatelskie

    Tyle że zabranie czegoś ze sklepu jest czynem zabronionym. Jazda bez
    biletu - niekoniecznie.

    KG

  • 17. Data: 2004-07-19 09:08:15
    Od: "Przemyslaw Rokicki" <b...@l...myslnik.office.wycinamy.com>

    > Jak to "konfigurowałem".? Gdybyś to robił to
    > czytnik byłby skonfigurowany, a przecież nie
    > jest.

    moze pod innym systemem bylem w kazdym razie konfigurowlame wedlug tej
    strony,
    kilk adni temu zmienialem czcionke , ktos zwrocil uwage, jednak, nie jest to
    tak
    wkurzajce jak pisanie nad cytatem, nawet bez "przerwy", to jest po prostu
    nieczytelne.
    A co do forum, to tak jak Pan powiedzial na samochod motocykl, nie musze
    swiecic przykladem
    by zwrocic uwage na tak rażące bledy.

    Pozdrawiam
    P.

    Ps.

    > Nie rozumiem co "forum" ma do "Usenetu-grup dyskusyjnych".?
    > Tu i tu obowiązują jakieś zasady, ale jedno i drugie to są dwie
    > inne sprawy_tematy. W Usenecie nie krzyczy się bo to jest
    > oznaką złego wychowania.

    nie wiem skad taka zasade Pan wziłął, wiem tylko ze duze litery oznaczaja
    krzyk,
    i tak wlasnie w tym przypadku mialo byc.

    > Nie wiesz dlatego bo zacząłeś pisać posty nie
    (...)
    > nie będziesz zadawał:
    > http://klub.chip.pl/wincat2/netykieta.htm
    (...)
    > http://rtfm.bsdzine.org

    srac tez Pan chodzi z intrukcja?

    "4. Umieść swój wielce dopracowany podpis pod delimiterem."

    Chcialbym zauwazyc, ze moj niezwykle dopracowany podpis "P." to jest podpis,
    a nie sygnaturka (P. - inicjal,)
    czy stopka dodawana automatycznie! Choc dla niektorych moze stanowic problem
    zrozumienie tego.

    podpis m IV, D. -u, Ms. ~sie; lm M. -y
    1. <nazwisko (imię), rzadziej godło, inicjały, napisane zwykle
    własnoręcznie>
    Czytelny, własnoręczny, zamaszysty podpis.
    Podpis na dokumencie.
    Podpis pod aktem, pod deklaracją, pod oświadczeniem.
    Podrobić, sfałszować czyjś podpis.
    Stwierdzać własnoręczność podpisu.
    ? Kłaść, składać podpis pod czymś, na czymś; opatrywać coś podpisem
    <podpisywać się pod czymś, na czymś; podpisując jakiś dokument wyrazić zgodę
    na coś, zatwierdzić coś>

    2. <potwierdzenie pisma, nadanie mu ważności przez napisanie własnego
    nazwiska; podpisanie>
    Przedstawić dokumenty, papiery do podpisu.

  • 18. Data: 2004-07-19 13:19:13
    Od: "Andrzej_K." <n...@n...spam.pl>

    User "Przemyslaw Rokicki"
    <b...@l...myslnik.office.wycinamy.com> napisał(a)
    w news'ie: news:cdg32f$3av$1@inews.gazeta.pl

    > moze pod innym systemem bylem w kazdym razie konfigurowlame
    > [...................]

    Przecież podana tam instrukcją jest tzw. "dla małp"
    (obrazkowa) i trzeba dużo złej woli aby wg. niej
    nie skonfigurować czytnika.

    Pod podanymi przeze mnie adresami wszystko było
    wyjaśnione - na link nie patrzy się, a "klika" i
    patrzy się_czyta na to co się otworzy.

    > srac tez Pan chodzi z intrukcja?

    Nie, bo znam ją na pamięć, ale gdy np. przypadkiem
    znajduję się w kościele i gdy wszyscy klękają to ja to
    także czynie, chociaż nie wiem po co i pewnie przed
    wejściem do meczetu zdjąbym buty także nie wiedząc
    po co to robię. Po prostu chcę uszanować zwyczaje,
    obyczaje jakie stosuje_obchodzi gospodarz.

> [...]
    > podpis, a nie sygnaturka (P. - inicjal,)
    > czy stopka dodawana automatycznie! Choc dla niektorych moze stanowic

    I tu zwaliłeś mnie z nóg. Sądziłem, że skoro nie potrafisz
    skorzystać z podanych Ci linków to i nie potrafisz znaleźć
    tego słownika... ;-)
    Mylisz pojęcia, podpis to sygnatura i odwrotnie.
    http://sjp.pwn.pl/haslo.php?id=59754
    sygnatura
    1. znak, napis rozpoznawczy mający znaczenie podpisu>
    Sygnatura banku.
    Postawić swoją sygnaturę.

    Twój "inicjał" jest *znakiem* , a znak to sygnatura_podpis.

    Pomijając "naukowe" określenia tych znaków_inicjałów,
    wszystko co jest pod właściwym tekstem posta powinno
    być przy cytowaniu wycinane i gdy to "coś" znajduje się
    pod delimiterem, to prawidłowo update'owany i skonfigurowany
    czytnik, automatycznie sam to wytnie - rozumiesz.?

    --
    Pozdrawiam - Andrzej_K.
    "Alkohol konserwuje wszystko, z wyjątkiem: tajemnic i honoru."

  • 19. Data: 2004-07-19 14:22:47
    Od: "Przemyslaw Rokicki" <b...@l...myslnik.office.wycinamy.com>

    > I tu zwaliłeś mnie z nóg. Sądziłem, że skoro nie potrafisz
    > skorzystać z podanych Ci linków to i nie potrafisz znaleźć
    > tego słownika... ;-)

    skoro nie (..) to co,

> [...]
    > Sygnatura banku.
    > Postawić swoją sygnaturę.
    >
    > Twój "inicjał" jest *znakiem* , a znak to sygnatura_podpis.

    mi to bardziej pod wizytowke podchodzi.

> [...]
    > pod delimiterem, to prawidłowo update'owany i skonfigurowany
    > czytnik, automatycznie sam to wytnie - rozumiesz.?

    Pod swoim tesktem sie podpisuje i jezeli ktos czyta MOJ tekst to bedzie
    widziec ze jest mojego autorstwa,
    i jezeli chce moze sobie sam wyciac.
    Co innego jak by byla dolaczona reklama, wierszyk czy jakies inne badziewie.

    i oczywiscie OE nie jest prawidlowym czytnikiem ,a najlepszy jest ten
    ktorego uzywa Pan.

    pozdrwiam serdecznie, EOT, prosze mnie nie pouczac na temat konfiguracji
    czytnika.
    Błąd ortograficzny? Ok, cos nie zrozumiale napisane ? Ok, ale nie literowki
    czy
    konfiguracja czytnika.

    P.

  • 20. Data: 2004-07-19 14:52:02
    Od: "Andrzej_K." <n...@n...spam.pl>

    User "Przemyslaw Rokicki"
    <b...@l...myslnik.office.wycinamy.com> napisał(a)
    w news'ie: news:cdglg3$nhd$1@inews.gazeta.pl

    > [...................]
    > i jezeli chce moze sobie sam wyciac.
    > [..................]

    Czyli olewanie ogólnie ustalonych zasad. Jak to
    się nazywa.? Bezczelność, chamstwo, ignorancja.?
    Nie wiem, ja tylko pytałem. ;-)

    > i oczywiscie OE nie jest prawidlowym czytnikiem ,a najlepszy jest ten
    > ktorego uzywa Pan.

    Nie wiem jaki komuś jest, ale go używam i chwalę go sobie.
    Po prostu, po dodaniu kilku "programów towarzyszących"
    nie mam mu nic do zarzucenia.

    > (...) prosze mnie nie pouczac na temat konfiguracji
    > czytnika.

    Myślałem, że będziesz wdzięczny ;-) , że ktoś chciał
    Ci pomóc w czymś co Cię, niestety, przerasta.

    > Błąd ortograficzny? Ok, cos nie zrozumiale napisane ? Ok, ale nie
    > literowki czy
    > konfiguracja czytnika.

    To, to chyba "na zaś" napisałeś bo przecież w tym wątku
    nie poruszaliśmy sprawy błędów i literówek.?

    --
    Pozdrawiam - Andrzej_K.
    "Wszystko co kradzione to czysty zysk."