  • 11. Data: 2006-04-29 20:26:59
    Temat: Re: kontrola przez policje
    Od: castrol <j...@w...wp.pl>

    Kaja napisał(a):

    > Nadal jest detektywem i nadal będzie pracował.

    Bo na TVNie pokazuja?? :>

    Jacek

  • 12. Data: 2006-04-29 21:10:31
    Od: "Lukasz" <l...@p...onet.WYTNIJpl>

    Bo mu właśnie sąd przywrócił prawo wykonywania zawodu.

    --
    Lukasz
    N 50 05' 04"

  • 13. Data: 2006-04-30 09:57:55
    Od: "Leszek" <l...@p...fn>

    Użytkownik "Lukasz" <l...@p...onet.WYTNIJpl> napisał w wiadomości
    > Bo mu właśnie sąd przywrócił prawo wykonywania zawodu.

    I ma sianka tyle, że ma w d.... niedouczonych prokuratorów;))

    --
    Pzdr
    Leszek

  • 14. Data: 2006-04-30 11:06:21
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    Leszek napisał(a):
    > Użytkownik "Lukasz" <l...@p...onet.WYTNIJpl> napisał w wiadomości
    >
    > I ma sianka tyle, że ma w d.... niedouczonych prokuratorów;))

    a pzrepraszam w jakim sensie w jego przypadku nieoucznych?
    Sad po porstu zrezygnowal z tego srodka zabezpieczajacego,
    Rytkowski nadal ma zakaz opuszczania kraju i nadal jest oskarzonym.

    P.

  • 15. Data: 2006-04-30 12:25:23
    Od: "Leszek" <l...@p...fn>

    Użytkownik "Przemek R." <p...@t...gazeta.
    pl>
    napisał w wiadomości news:e325mo$6fg$2@inews.gazeta.pl...

    > pzrepraszam nieoucznych porstu Rytkowski

    Zapomniałeś o codziennej porcji leku?

  • 16. Data: 2006-04-30 12:28:10
    Od: "Przemek" <p...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Leszek <l...@p...fn> napisał(a):

    > Użytkownik "Przemek R." <p...@t...gazeta.
    pl>

    > Zapomniałeś o codziennej porcji leku?

    brak argumentow?

  • 17. Data: 2006-04-30 15:08:14
    Od: Kaja <k...@n...ma.wp.pl>

    castrol napisał(a):

    > Bo na TVNie pokazuja?? :>

    Nie. Poczytaj aktualne wiadomości prasowe.
    Możesz poszukać na Onecie, czy Interii.

    --
    Kaja

  • 18. Data: 2006-05-03 14:10:46
    Od: balmer <w...@o...pl>

    Kaja wrote:

    > Nie. Poczytaj aktualne wiadomości prasowe.
    > Możesz poszukać na Onecie, czy Interii.

    Media to moga sobie pisac. Rutkowski nie posiada licencji. Stracil ja
    pare lat temu.

    Pracuje na czarno.

  • 19. Data: 2006-05-04 05:59:39
    Od: Krzysztof 'kw1618' z Warszawy <k...@g...pl>

    Dnia Wed, 03 May 2006 14:10:46 GMT, balmer napisał(a):

    > Rutkowski nie posiada licencji. Stracil ja
    > pare lat temu.
    >
    > Pracuje na czarno.

    Łatwo sprawdzić.
    Rejestr licencjonowanych detektywów jest jawny.

    Krzysztof 'kw1618' z Warszawy
    http://grupy.3mam.net http://warszawa.grupy.waw.pl