  • 1. Data: 2006-04-28 19:43:57
    Temat: ulga na internet
    Od: "marian p" <g...@o...pl>

    Witam

    Wypelniam wlasnie kochane pity :)
    1.czy jezeli brakuje mi faktury za kwiecien (a musi
    ona byc jak i dowod wplaty) to czy moge ja pominac?
    2. czy jezeli np moje oplaty wynosza za caly rok 900 zl
    to moge policzyc tylko za styczen-pazdziernik zeby
    sie zmiescic w 760 zl

    dziekuje i pozdrawiam!

  • 2. Data: 2006-04-28 20:01:40
    Temat: Re: ulga na internet
    Od: Artur Golanski <A...@w...net.pl>

    "marian p" <g...@o...pl> napisał:

    > to czy moge ja pominac?
    Musisz. Nie ma f-ry nie ma odliczenia.

    >sie zmiescic w 760 zl
    Nie jest ważne za które m-ce masz f-ry skoro i tak łącznie za 2006 r.
    przekroczyłes kwotę 760 zł. Więcej i tak nie możesz (na siebie)
    odliczyć.

    --
    Artur Golański

  • 3. Data: 2006-04-28 20:03:10
    Od: Artur Golanski <A...@w...net.pl>

    Korekta:
    > łącznie za 2006 r.
    Oczywiście za 2005 r. :-)

    --
    Artur Golański

  • 4. Data: 2006-04-28 23:42:04
    Od: witek <w...@s...gazeta.pl.invalid>

    marian p wrote:
> [...]
    > 2. czy jezeli np moje oplaty wynosza za caly rok 900 zl
    > to moge policzyc tylko za styczen-pazdziernik zeby

    uzbieraj tyle faktur z dowolnych miesiecy, zeby przekroczylo 760 zl i
    odlicz 760 zl.