  • 1. Data: 2006-04-10 17:28:17
    Temat: konto firmowe a czas rejestracji DG w US
    Od: Martinez <m...@p...fm>

    Witam!

    Jeśli dobrze rozumiem, w ciągu 7 dni od potwierdzenia wpisu do rej. DG
    muszę zgłosić się do US w celu złożenia m. in. NIP-1 z numerem rachunku.

    Moje pytanie nie dotyczy podatków lecz związane jest z organizacją,
    a mianowicie.... co zrobić jeśli proces założenia konta drogą
    korespondencyjną wydłuża się ponad 7 dni?

    Martinez

  • 2. Data: 2006-04-10 17:49:09
    Temat: Re: konto firmowe a czas rejestracji DG w US
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    <m...@p...fm> napisal(a):
> [...]
    > a mianowicie.... co zrobić jeśli proces założenia konta drogą
    > korespondencyjną wydłuża się ponad 7 dni?

    Dzisiaj już nie ma takiego ścisku, bo nie trzeba posiadać rachunku dla
    DG
    --
    Samotnik
    http://www.bizuteria-artystyczna.pl/

  • 3. Data: 2006-04-10 19:13:24
    Od: Martinez <m...@p...fm>

    Dnia 10.04.2006 Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl> napisał/a:

    > Dzisiaj już nie ma takiego ścisku, bo nie trzeba posiadać rachunku dla
    > DG

    No tak ale nie mogę nie wpisać w NIP żadnegu numeru rachuku więc co podać?
    Obecny osobisty i skorygować za miesiąc?

    Martinez

  • 4. Data: 2006-04-10 19:16:58
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    Martinez wrote:

    > No tak ale nie mogę nie wpisać w NIP żadnegu numeru rachuku więc co
    > podać? Obecny osobisty i skorygować za miesiąc?

    Dlaczego nie możesz nie wpisać.
    Jak nie masz, to nie wpisujesz.

  • 5. Data: 2006-04-10 19:18:46
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    <m...@p...fm> napisal(a):

    > No tak ale nie mogę nie wpisać w NIP żadnegu numeru rachuku więc co podać?
    > Obecny osobisty i skorygować za miesiąc?

    W moim US możesz nie podać żadnego rachunku. Kiedyś kazali
    przychodzić, teraz podobno przepisy się zmieniły i nie trzeba mieć
    wydzielonego konta dla DG (pomijając ew. regulaminy banków)

  • 6. Data: 2006-04-10 21:00:43
    Od: Martinez <m...@p...fm>

    Dnia 10.04.2006 cef <c...@i...pl> napisał/a:

    > Dlaczego nie możesz nie wpisać.
    > Jak nie masz, to nie wpisujesz.

    Hmm. Wydawało mi się, że US rozlicza się bezgotówkowo.

    Pewnie coś mi się pomyliło ale wydawało mi się, że parę lat
    temu musiałem podać nr konta żeby US nie wydawał kasy na przekazy
    pocztowe.

    Pozdrawiam
    Martinez

  • 7. Data: 2006-04-11 08:28:39
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    <m...@p...fm> napisal(a):

    > Hmm. Wydawało mi się, że US rozlicza się bezgotówkowo.
    > Pewnie coś mi się pomyliło ale wydawało mi się, że parę lat
    > temu musiałem podać nr konta żeby US nie wydawał kasy na przekazy
    > pocztowe.

    Masz rację - pomyliło Ci się...