  • 1. Data: 2006-04-10 14:23:01
    Temat: wiosenne porzadki - palenie lisci
    Od: "[edymon]" <m...@a...pl>

    Witam! Zastanawiam sie nad legalnoscia palenia lisci/galezi/wygrabionej
    trawy. Mieszkam w "blokowisku", na ktorym stoi domek jednorodzinny. Ma
    duzy ogrod. Ale oczywiscie kobita musi wypalac te swoje syfy (lacznie ze
    smieciami)tuz pod naszym balkonem. Sadza, popiol i dym wciska nam sie
    nawet przez zamkniete okna. Wszystko w mieszkaniu smierdzi. Oczywiscie
    ma duzy ogrod, a na drugim jego koncu nie ma zadnych budynkow, no ale
    lepiej komus pod oknem chyba... Wlasnie dzis z rana o 9 zaczela swoj
    sezon palenia ogniska klebami dymu z mokrych lisci, smieci i starych
    galezi. Jeszcze sie dymi. Wzwiazku z tym zastanawiam sie jak to jest z
    legalnoscia czegos takiego? Co wlasciwie powinien robic wlasciciel
    ogrodka w duzym miescie miedzy blokami? Czy nastepnym razem sugerujecie
    Straz Miejska czy Pozarną?;-)
    Dzieki!
    --
    Edytka [edymon] - złodziejka telewizorów z psem w pierwszym pokoleniu
    /SPRZĄTAM PO MOIM PSIE/

  • 2. Data: 2006-04-10 16:12:18
    Temat: Re: wiosenne porzadki - palenie lisci
    Od: gg <g...@m...com>

    On Mon, 10 Apr 2006 16:23:01 +0200, [edymon]
    <m...@a...pl> wrote:

> [...]
    > legalnoscia czegos takiego? Co wlasciwie powinien robic wlasciciel
    > ogrodka w duzym miescie miedzy blokami? Czy nastepnym razem sugerujecie

    Może lekarza psychiatre?
    Tobie sie nie podoba jej palenie a jej pewnie sie nie podoba twój blok. A
    co ma zrobic z tymi liscmi? zjesc je? Jak SM bezsensownie wybudowala blok
    a ty w nim kupiles mieszkanie to teraz cierp. Ciekawe kto pierwszy
    uzytkowal swoja wlasnosc, ta pani swoją dziłkę czy Ty swoje mieszkanie.

    --
    pozdrawiam
    P.

  • 3. Data: 2006-04-10 16:22:16
    Od: "[edymon]" <m...@a...pl>

    Dnia 2006-04-10 18:12 +0200, Użytkownik gg napisał :
    > Może lekarza psychiatre?

    Podaj adres to ci podesle.

> [...]
    > a ty w nim kupiles mieszkanie to teraz cierp. Ciekawe kto pierwszy
    > uzytkowal swoja wlasnosc, ta pani swoją dziłkę czy Ty swoje mieszkanie.

    Nikt im nie kazal sprzedawac ziemi, zeby im postawili obok blok. Jakby
    jeszcze bylo malo, to dostali za friko mieszkanie w tym bloku. I to nie
    spoldzielnia.

    Juz sobie podreperowales/as wlasne ego?

  • 4. Data: 2006-04-10 16:25:09
    Od: "[edymon]" <m...@a...pl>

  • 5. Data: 2006-04-10 16:26:42
    Od: "[edymon]" <m...@a...pl>

    Dnia 2006-04-10 18:12 +0200, Użytkownik gg napisał :

    > Może lekarza psychiatre?

    Podaj adres, zaraz ci kogos przysle.

> [...]
    Nikt im nie kazal sprzedawac ziemi, zeby im postawili obok blok. Jakby
    jeszcze bylo malo, to dostali za friko mieszkanie w tym bloku. I to nie

    Analogicznie sasiad moglby ci sie wysrac na wycieraczke, bo on tu
    mieszkal jako pierwszy. I co, kazesz mu gówno zjesc?

  • 6. Data: 2006-04-10 17:49:57
    Od: "Artur Ch." <s...@r...pbz>

    Dnia 10 kwi o godzinie 18:12, na pl.soc.prawo, gg napisał(a):

    > Może lekarza psychiatre?

    No comments.

    > Tobie sie nie podoba jej palenie a jej pewnie sie nie podoba twój blok.

    To nie ma żądnego znaczenia w sytuacji poruszanej przez Edymon.

    > A co ma zrobic z tymi liscmi? zjesc je?

    Zgrabić, upchać do np. foliowych worków i ..... wywieźć na wysypisko śmieci
    - przecież odpady i tak *musi* wywozić - bo wątpię czy ma na swoim terenie
    wysypisko śmieci.

    > Ciekawe kto pierwszy uzytkowal swoja wlasnosc, ta pani swoją dziłkę czy Ty swoje
    mieszkanie.

    A jakie to ma znaczenie?

    --
    Pozdro... Artur Ch.
    GG: 997997 ICQ: 99380423
    From: zaROTowany
    http://www.elektro-instal.com/smieszne/

  • 7. Data: 2006-04-10 18:02:54
    Od: "[edymon]" <m...@a...pl>

    Dnia 2006-04-10 19:49 +0200, Użytkownik Artur Ch. napisał :
    [ciach]

    > Zgrabić, upchać do np. foliowych worków i ..... wywieźć na wysypisko śmieci
    > - przecież odpady i tak *musi* wywozić - bo wątpię czy ma na swoim terenie
    > wysypisko śmieci.

    Dziekuje za konkretna odpowiedz. A czy jest to jakos unormowane
    paragrafami?

  • 8. Data: 2006-04-10 18:36:44
    Od: "Artur Ch." <s...@r...pbz>

    Dnia 10 kwi o godzinie 20:02, na pl.soc.prawo, [edymon] napisał(a):

    > Dziekuje za konkretna odpowiedz. A czy jest to jakos unormowane
    > paragrafami?

    Ustawa o utrzymaniu czystości i porządku w gminach z dnia 13 września 1996
    r. (Dz. U. Nr 132, poz. 622 z późniejszymi zmianami) i Ustawa o odpadach z
    dnia 27 kwietnia 2001 r. ( Dz. U. Z 2001 r. Nr 62 z późniejszymi zmianami)

    http://www.google.pl/search?hl=pl&sa=X&oi=spell&resn
    um=0&ct=result&cd=1&q=obowi%C4%85zek+wywozu+nieczyst
    o%C5%9Bci&spell=1

    --
    Pozdro... Artur Ch.
    GG: 997997 ICQ: 99380423
    From: zaROTowany
    http://www.elektro-instal.com/smieszne/

  • 9. Data: 2006-04-10 18:40:48
    Od: "[edymon]" <m...@a...pl>

    Dnia 2006-04-10 20:36 +0200, Użytkownik Artur Ch. napisał :

> [...]
    > dnia 27 kwietnia 2001 r. ( Dz. U. Z 2001 r. Nr 62 z późniejszymi zmianami)

    Dzieki:) W zasadzie to nawet nie o paragrafy tu chodzi, a zwyklą
    wyobraznie. Niestety wiekszosc ludzi ma gleboko w zadku to, ze innym cos
    przeszkadza. I odpowiadaja jak osobnik o nicku gg.

  • 10. Data: 2006-04-10 19:11:05
    Od: a...@t...pl (Bartek)

    > Dzieki:) W zasadzie to nawet nie o paragrafy tu chodzi, a zwyklą
    > wyobraznie. Niestety wiekszosc ludzi ma gleboko w zadku to, ze innym cos
    > przeszkadza. I odpowiadaja jak osobnik o nicku gg.

    E tam, nie przejmuj sie, Edytka.

    Zawsze na kazdej grupie znajdzie sie nie jeden i nie dwóch osobników, którzy
    odpowiadając na posta piszą nie na temat (tak jak ja teraz) lub tylko
    czyhają aby wyładowac swoje frustracje na ten niesprawiedliwy swiat na kims
    na odleglosc, bo jakby zrobili to w realu to dostaliby po ryju.

    Cale szczescie są równiez tacy jak Artur Ch., którzy nie dosc, ze napiszą na
    temat, to jeszcze z sensem i grzecznie.

    Ukłony ode mnie.