  • 1. Data: 2006-04-10 18:20:10
    Temat: paszport-przekraczanie granicy
    Od: "komorowa" <k...@i...net.pl>

    Zamierzam wyjechac na pare dni do Pragi. Posiadam oczywiscie paszport, ale
    mam w nim wpisane panienskie nazwisko.
    W zwiazku z tym pytam czy moge przekroczyc granice z takim paszportem czy
    tez mam mozliwosc wjechania do Czech okazujac na granicy dowod osobisty.

    dziekuje i pozdrawioam

    Marta

  • 2. Data: 2006-04-10 18:21:00
    Temat: Re: paszport-przekraczanie granicy
    Od: "boukun" <b...@n...pl>

    Użytkownik "komorowa" <k...@i...net.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > tez mam mozliwosc wjechania do Czech okazujac na granicy dowod osobisty.

    Jedz na DO.

    boukun

  • 3. Data: 2006-04-10 19:22:25
    Od: "gasper" <g...@p...comp>

    Użytkownik "komorowa" <k...@i...net.pl> napisał w wiadomości
    > Zamierzam wyjechac na pare dni do Pragi. Posiadam oczywiscie paszport, ale
    > mam w nim wpisane panienskie nazwisko.
    a skąd na granicy będą wiedzieć, że wzięłaś ślub?
    Pozdrawiam

  • 4. Data: 2006-04-10 19:35:43
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    komorowa wrote:
> [...]
    > tez mam mozliwosc wjechania do Czech okazujac na granicy dowod osobisty.

    po całej europie pojeździsz na dowodzie.
    Po co ci paszport

  • 5. Data: 2006-04-10 20:14:23
    Od: kam <#k...@w...pl#>

    witek napisał(a):
    > po całej europie pojeździsz na dowodzie.

    Dziwnie rozumiesz Europę...

    KG

  • 6. Data: 2006-04-10 22:31:16
    Od: "SDD" <s...@t...wszechwiedza.pl>

    > po całej europie pojeździsz na dowodzie.
    > Po co ci paszport

    Fajnie, pojedz sobie do Szwajcarii..., albo na Bialorus :)

    Pozdrawiam
    SDD

  • 7. Data: 2006-04-10 23:10:48
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    kam wrote:

    > Dziwnie rozumiesz Europę...

    noo,
    np. czechy to chyba już europa.

  • 8. Data: 2006-04-11 08:34:39
    Od: "jot.be" <j...@N...poczta.onet.pl>

    > Fajnie, pojedz sobie do Szwajcarii..., albo na Bialorus :)
    >
    > Pozdrawiam
    > SDD

    Do Szwajcarii można. Od 1.04.

    Pozdr