    From: Adam Potrykus <a...@n...spam.please.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: konsekwencje za namalowanie czegoś na jezdni
    Date: Sun, 30 Dec 2012 19:11:53 +0100

    On 12/30/2012 07:02 PM, grz wrote:
> [...]
    wynikające z wprowadzenia w błąd kierującego pojazdem.

    > Miałem bardziej na myśli napis w stylu "Wesołego Alleluja" albo "Szczęście młodej
    parze" a nie rysowanie znaków wprowadzających w błąd kierowców.

    > Z tego co czytam Art. 97 KW to "Kto wykracza przeciwko innym przepisom o
    bezpieczeństwie lub o porządku ruchu na drogach publicznych,podlega karze grzywny do
    3 000 złotych albo karze nagany.", tylko w taryfikatorze mandatów jest pod ten
    artykuł podciągnięte bazgranie po jezdni.

    Ale jakie to ma znaczenie, jaki napis popełniłeś?
    Gdy kierowca zacznie koncentrować się na przeczytaniu tych bazgrołów,
    może przeoczyć inne zagrożenie (albo sam spowodować takowe), przez co w
    wyniku umieszczenia takiego napisu, może dojść do kolizji/wypadku.

    --
    Adam Potrykus