  • Data: 2009-06-01 13:00:12
    Temat: Re: komu moge przekazac kopie dow. osobistego
    Od: Mark <t...@a...w.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Mon, 1 Jun 2009 14:02:05 +0200, Emka napisał(a):

    > Skąd mam wziąć numer dowodu osobistego i wpisać go do upoważnienia, jeśli
    > tego numeru nie wolno mi przechowywać? Mam go zapamiętać czy mam za każdym
    > razem prosić pracownika o okazanie dowodu osobistego, bo muszę mu wypisać
    > nowe upoważnienie?

    ...a jesli pracownik akurat pojechal zalatwic sprawe, i na miejscu sie
    okazalo ze jednak nie moze bez pisemnego upowaznienia? I trzeba dzwonic,
    podawac telefonicznie.. i po co?
    Ja naprawde nie widze powodu dla ktorego taka informacja nie moze znalezc
    sie w aktach, a czy w postaci ksero czy danych zapisanych na formularzu to
    naprawde jest malo istotne.

    --
    Mark