  • Data: 2009-06-01 10:06:52
    Temat: Re: komu moge przekazac kopie dow. osobistego
    Od: "Emka" <e...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

    news:h00800$a0r$1@news.onet.pl...

    > Przepisy dokładnie określają jakie dane mają być w takiej dokumentacji.
    > Nie ma wśród nich np numeru dowodu.

    No właśnie. Ale numer dowodu jest niezbędny w wielu przypadkach. I co wtedy?
    Za każdym razem prosić pracownika o okazanie dowodu? A jeśli go akurat nie
    ma, a upoważnienie trzeba wypisać?

    > Jeśli przepiszesz tylko te, które masz prawo przechowywać.

    Dobrze, to w takim razie podaj mi podstawę prawną zabraniającą
    przechowywania numeru dowodu osobistego pracownika, pomimo faktu, iż numer
    ten jest niezbędny do wielu czynności.

    > Jemu chodzi o to, że przepisanie danych nie gwarantuje przykładowo
    > wypłacania pensji w terminie.

    Ale pytanie padło o mandat za przepisywanie danych, a nie za nieterminowość
    wypłat.

    E.