  • Data: 2009-06-01 10:10:55
    Temat: Re: komu moge przekazac kopie dow. osobistego
    Od: "Emka" <e...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

    news:pan.2009.06.01.09.50.38@rudak.org...

    > To, że jest rozporządzenie, które mówi jakie dokumenty i kopie jakich
    > dokumentów są w dokumentacji. Nie ma tam miejsca na wolnąamerykankę.

    Jak mniemam w rozporządzeniu bardziej chodzi o to, jakie dane być
    bezwarunkowo MUSZĄ, a nie jakich pod żadnym pozorem przechowywać nie wolno.
    Ale może się mylę, w takiej sytuacji proszę o wskazanie czym grozi zapisanie
    numeru dowodu osobistego pracownika w jego aktach. Numeru, który widnieje
    potem na upoważnieniach, w przepustkach i innych dokumentach, które są
    wymagane przez organy/instytutje zewnętrzne, z którymi zakład pracy ma
    powiązania w ramach wykonywanej działalności.
    Innymi słowy - jakim cudem wolno mi, jako pracodawcy, przetwarzać numer
    dowodu osobistego pracownika, a nie wolno mi go przechowywać?

    E.