  • 1. Data: 2006-03-24 21:47:09
    Temat: komornik
    Od: Fumfol <f...@o...pl>

    Witam!

    Mam male pytanko.
    Zlozylam zazalenie na komornika do sadu ( dokladnie chodzi o oplate
    egzekucyjna). Sad w czesci pprzyznal mi racje , moglam sie od tej
    decyzji odwolac co tez zrobilam , w tym momencie ta sprawa jest w sadzie
    . Dzis odebralam pismo od komornika ze wchodzi mi na pensje. Moje
    pytanie jest nastepijace jezeli sprawa jest w sadzie? nie ma zadnego
    rozstrzygniecia to czy komornik moŹ e wejsc mi na pensje? Jezeli tak to
    prosze o podanie posstway prawnej

    Ania

  • 2. Data: 2006-03-25 15:35:08
    Temat: Re: komornik
    Od: "K.Mackiewicz" <drynda@[nospam]o2.pl>

    Fumfol napisał(a):
> [...]
    > pytanie jest nastepijace jezeli sprawa jest w sadzie? nie ma zadnego
    > rozstrzygniecia to czy komornik moŹ e wejsc mi na pensje? Jezeli tak to

    jesli wchodzi ci na pensje zeby sciagnac koszty egzekucyjne to powinien
    sie wstrzymac, a jesli o roszczenie dla wierzyciela to ma prawo

  • 3. Data: 2006-03-25 16:36:16
    Od: "W...@p...pl" <n...@o...pl>

    > jesli wchodzi ci na pensje zeby sciagnac koszty egzekucyjne to powinien
    > sie wstrzymac, a jesli o roszczenie dla wierzyciela to ma prawo
    Jaką częśc wynagrodzenia może zająć komornik,lub ile musi zostawić z
    miesięcznego wynagrodzenia za pracę np.na umowę-zlecenie.

    Przykładowo zarabiam 1.350zł.

    Kasia

  • 4. Data: 2006-03-25 18:50:55
    Od: "K.Mackiewicz" <drynda@[nospam]o2.pl>

    W...@p...pl napisał(a):

    > Jaką częśc wynagrodzenia może zająć komornik,lub ile musi zostawić z
    > miesięcznego wynagrodzenia za pracę np.na umowę-zlecenie.
    >
    > Przykładowo zarabiam 1.350zł.
    >
    > Kasia

    kwota wolna od potracen to najnizsza krajowa czyli ok. 890 zł

  • 5. Data: 2006-03-25 20:54:45
    Od: Fumfol <f...@o...pl>

    > jesli wchodzi ci na pensje zeby sciagnac koszty egzekucyjne to powinien
    > sie wstrzymac, a jesli o roszczenie dla wierzyciela to ma prawo

    Tu chodzi tylko o koszty egzekucji cala naleznosc zostaala splacona.
    Moge prosic o podstawe prawna? w poniedzialek musze do niego zadzwonic
    wyjasnic, troche narobil mi klopotow bo to wezwanie ze wchodzi na pensje
    poszlo do mojego zakladu pracy:(

    Ania

  • 6. Data: 2006-03-26 14:29:39
    Od: "K.Mackiewicz" <drynda@[nospam]o2.pl>

    Fumfol napisał(a):

> [...]
    > Moge prosic o podstawe prawna? w poniedzialek musze do niego zadzwonic
    > wyjasnic, troche narobil mi klopotow bo to wezwanie ze wchodzi na pensje

    niestety nie znam podstawy prawnej, dokladniej napisze jutro

  • 7. Data: 2006-03-27 10:44:46
    Od: Fumfol <f...@o...pl>

    > niestety nie znam podstawy prawnej, dokladniej napisze jutro

    Bardzo mi zalezy naprawde:)

    Ania

  • 8. Data: 2006-03-28 12:03:55
    Od: "K.Mackiewicz" <drynda@[nospam]o2.pl>

    Fumfol napisał(a):

    > Bardzo mi zalezy naprawde:)
    >
    > Ania
    teraz pytanka:
    czy sad wydal postanowienie o nizszych kosztach ?
    jesli tak to czy od tego postanowienia zlozylas odwolanie
    jesli zlozylas odwolanie w wyznaczonym terminie i postanowienie sie nie
    uprawomocnilo to komornik nie ma prawa wejsc ci na pensje gdyz nie
    wiadomo jakie bedzie oplata egzekucyjna, dokladnej postawy prawnej nie
    znam, jesli wezmie ci wiecej to musi pozniej zwrocic roznice.

  • 9. Data: 2006-03-28 15:51:04
    Od: vel konrad <giedr@wytnij_to.op.pl>

> [...]
    > Moge prosic o podstawe prawna? w poniedzialek musze do niego zadzwonic
    > wyjasnic, troche narobil mi klopotow bo to wezwanie ze wchodzi na pensje

    kiedy zostala zaplacona? po wszczeciu egzekucji?