  • 1. Data: 2006-03-24 21:58:55
    Temat: uciazliwy sasiad
    Od: j...@t...pl

    Sytuacja nastepujaca:
    dwie odrebne dzialki odgrodzone plotem z siatki stalowej, dwóch
    wlascicieli,
    z jednej strony plotu dzialki uprawne-ogródki,z drugiej parterowe
    budynki z dzialalnoscia gospodarcza-stolarnia,
    budynki w których jest stolarnia sa wybudowane w odleglosci ok 5-6m
    od ogrodzenia,
    na pasie ziemi miedzy budynkiem, a ogrodzeniem wlasciciel stolarni
    zaczal gromadzic odpady poprodukcyjne- pyl drewniany z
    pochlaniaczy i szlake z kotla co, wysypuje to niemal pod samym
    plotem,
    próby rozmowy z wlascicielem stolarni by tego nie robil i by to
    uprzatnal zostaly skwitowane -mój teren i moge robic co mi sie
    podoba.
    I pytanie: czy rzeczywiscie ów producent-wlasciciel stolarni moze tak
    czynic jak stwierdzil.

    Pozdrawiam
    Mik.

  • 2. Data: 2006-03-25 23:09:15
    Temat: Re: uciazliwy sasiad
    Od: "astoja" <a...@n...pl>

    Oczywiscie ze nie wolno mu smiecic na twoja dzialke, podpal mu te drewienka
    (benzyna, sloneczny dzien) niech zrozumie jak bardzo jest niebezpieczny.

    Gdyby Ci sie nie udalo jednak to powiem tylko (raczej napisze) ja mam
    sasiadke co kopie doly w poprzek drogi i nikt jej nic nie moze zrobic:)

    Uzytkownik <j...@t...pl> napisal w wiadomosci
    ps.com...

  • 3. Data: 2006-03-26 02:42:57
    Od: "Michał \"Kaczor\" Niemczak" <k...@N...atn.pl>

    On 3/24/2006 10:58 PM, j...@t...pl wrote:

> [...]
    > próby rozmowy z wlascicielem stolarni by tego nie robil i by to
    > uprzatnal zostaly skwitowane -mój teren i moge robic co mi sie

    Weź przedłużacz, postaw zaraz koło swojej siatki jak największy
    wentylator :>>>> W myśl jego zasad - wolnoć Tomku w swoim domku :>

    Kaczor
    kaczor@NO_SPAMplug.atn.pl
    http://przemysl.net.pl/kaczor

  • 4. Data: 2006-03-26 07:45:42
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

> [...]
    > zaczal gromadzic odpady poprodukcyjne- pyl drewniany z
    > pochlaniaczy i szlake z kotla co, wysypuje to niemal pod samym

    Zwróc sie do strazy miejskiej lub wydzialu ochrony srodowiska w gminie.
    Odpady nie moga byc skladowane byle jak i byle gdzie a te instytucje
    zajmuja sie kontrolowaniem tego.
    Ponadto idz do strazy pozarnej - pyl drzewny chyba jest latwopalny i moze
    stwarzac zagrozenie pozarowe.

  • 5. Data: 2006-03-26 15:41:47
    Od: fourtyniner <4...@f...com>

    Alek wrote:

> [...]
    > zajmuja sie kontrolowaniem tego.
    > Ponadto idz do strazy pozarnej - pyl drzewny chyba jest latwopalny i moze

    Nie moze a jest.