  • 1. Data: 2012-08-21 11:04:27
    Temat: kolejny sukces w walce z narkotykami
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    http://wiadomosci.wp.pl/kat,1348,title,Olga-J-oskarz
    ona-o-posiadanie-narkotykow,wid,14859084,wiadomosc.h
    tml?_ticrsn=3&ticaid=6f06a

    Wow. Prawie trzy gramy... Zbrodnia!

    Może ktoś mi wytłumaczy, dlaczego marnuje się czas i pieniądze
    podatników na te bzdury?

    Ja mam w domu 250ml prawie czystego etanolu ("skażonego" wyciągiem z
    mięty, cytryny, eukaliptusa i paru innych dodatków). Jakbym chlupnął to
    na jeden raz, to skutek pewnie byłby gorszy od tych 3 gramów trawki.

    No, ale pan płemieł nie może się wycofać z jasno obranej drogi
    bezwzględnej walki z zarazą.

    Swoją drogą - co w końcu się stało w przypadku zamknięcia sklepu z
    dopalaczami, który dostał pieniądze na start z unijnego dofinansowania?

  • 2. Data: 2012-08-21 11:50:07
    Temat: Re: kolejny sukces w walce z narkotykami
    Od: maruda <m...@n...com>

    W dniu 2012-08-21 11:04, Andrzej Lawa pisze:
    > http://wiadomosci.wp.pl/kat,1348,title,Olga-J-oskarz
    ona-o-posiadanie-narkotykow,wid,14859084,wiadomosc.h
    tml?_ticrsn=3&ticaid=6f06a

    > Wow. Prawie trzy gramy... Zbrodnia!

    A ja sądzę, że sprawa jest stymulowana przez marketingowców gasnącej
    gwiazdy.

    Będzie umorzenie albo coś w zawiasach, ale jest o czym pisać, a sezon
    ogórkowy.

    --
    Dziękuję. Pozdrawiam. Ten Maruda.

  • 3. Data: 2012-08-21 11:58:30
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 21.08.2012 11:50, maruda pisze:
    ona-o-posiadanie-narkotykow,wid,14859084,wiadomosc.h
    tml?_ticrsn=3&ticaid=6f06a

    > A ja sądzę, że sprawa jest stymulowana przez marketingowców gasnącej
    > gwiazdy.

    Może, niemniej jednak przepisy antynarkotykowe są idiotyczne...

    Matka sąsiada miała problemy, bo się jej na polu wysiało parę maków. Na
    szczęście niskoopiatowe, więc tylko grzywnę za wykroczenie dostała, ale
    co się nadenerwowała to jej.

    Ktoś ma parę gramów "trawki" i teoretycznie na 3 lata może pójść.

    Policja marnuje czas na te bzdury, ludzie nikomu krzywdy nie robiący
    mogą trafić do więzienia, a mafie tylko zacierają ręce, bo biznes im się
    pięknie kręci. Przecież jakby to zalegalizować, to by splajtowali!

  • 4. Data: 2012-08-21 12:19:59
    Od: Włodzimierz Wojtiuk <w...@w...pl>

    Andrzej Lawa wrote:
    (ciap)
    > Policja marnuje czas na te bzdury, ludzie nikomu krzywdy nie robiący
    > mogą trafić do więzienia, a mafie tylko zacierają ręce, bo biznes im
    > się pięknie kręci. Przecież jakby to zalegalizować, to by splajtowali!

    Dających temu (takim poglądom) wyraz co 4 lata jest około 1,5%
    IMO demokracja zatem jest do d...

    --
    Włodek

    http://dino.inosak.org

  • 5. Data: 2012-08-21 12:37:15
    Od: maruda <m...@n...com>

    W dniu 2012-08-21 12:19, Włodzimierz Wojtiuk pisze:

    > IMO demokracja zatem jest do d...

    Odkrywca... :)

    Społeczeństwo dzieli się na motłoch i elity.
    Czego jest więcej?
    Kto wygrywa w demokracji?

    --
    Dziękuję. Pozdrawiam. Ten Maruda.

  • 6. Data: 2012-08-21 12:57:18
    Od: SQLwiel <_...@g...com>

    W dniu 2012-08-21 12:37, maruda pisze:

    > Odkrywca... :)
    >
    > Społeczeństwo dzieli się na motłoch i elity.
    > Czego jest więcej?
    > Kto wygrywa w demokracji?

    Dodam: Waga głosu (w wyborach) powinna być proporcjonalna do wielkości
    odprowadzonego podatku w ostatnich 4 latach. Zniknęłoby wtedy dawanie
    pod stołem. Ale żaden parlament tego nie uchwali, bo byłoby to
    odpiłowaniem gałęzi, na której siedzi.

    --

    Dziękuję i pozdrawiam. Sqlwiel.

  • 7. Data: 2012-08-21 13:28:36
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 21.08.2012 12:57, SQLwiel pisze:

> [...]
    > odprowadzonego podatku w ostatnich 4 latach. Zniknęłoby wtedy dawanie
    > pod stołem. Ale żaden parlament tego nie uchwali, bo byłoby to

    Hehe, księża straciliby głosy ;)

  • 8. Data: 2012-08-21 13:29:42
    Od: SQLwiel <_...@g...com>

    W dniu 2012-08-21 13:28, Andrzej Lawa pisze:

    > Hehe, księża straciliby głosy ;)

    Trudno. Jeśli się jest tylko "utrzymankiem" systemu, to nie ma się prawa
    na ten system wpływać.

    --

    Dziękuję i pozdrawiam. Sqlwiel.

  • 9. Data: 2012-08-21 23:54:07
    Od: "wromek" <wromek@(wytnij)gmail.com>

    > Swoją drogą - co w końcu się stało w przypadku zamknięcia sklepu z
    > dopalaczami, który dostał pieniądze na start z unijnego dofinansowania?

    stao sie to:
    http://www.funboosters.com/

    --
    pozdrawiam, wromek

  • 10. Data: 2012-08-22 07:02:34
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "SQLwiel" napisał w wiadomości grup
> [...]
    > odprowadzonego podatku w ostatnich 4 latach. Zniknęłoby wtedy dawanie pod
    > stołem. Ale żaden parlament tego nie uchwali, bo byłoby to odpiłowaniem

    Moim zdaniem lepszym systemem było danie głosu wyborczego tylko tym ludziom
    mającym IQ powyżej średniej.