  • Date: Tue, 21 Aug 2012 11:58:30 +0200
    From: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: kolejny sukces w walce z narkotykami

    W dniu 21.08.2012 11:50, maruda pisze:
> [...]
    ona-o-posiadanie-narkotykow,wid,14859084,wiadomosc.h
    tml?_ticrsn=3&ticaid=6f06a

    > A ja sądzę, że sprawa jest stymulowana przez marketingowców gasnącej
    > gwiazdy.

    Może, niemniej jednak przepisy antynarkotykowe są idiotyczne...

    Matka sąsiada miała problemy, bo się jej na polu wysiało parę maków. Na
    szczęście niskoopiatowe, więc tylko grzywnę za wykroczenie dostała, ale
    co się nadenerwowała to jej.

    Ktoś ma parę gramów "trawki" i teoretycznie na 3 lata może pójść.

    Policja marnuje czas na te bzdury, ludzie nikomu krzywdy nie robiący
    mogą trafić do więzienia, a mafie tylko zacierają ręce, bo biznes im się
    pięknie kręci. Przecież jakby to zalegalizować, to by splajtowali!