  • 21. Data: 2007-01-22 21:19:14
    Temat: Re: kłopoty z laptopem
    Od: akala <a...@a...com>

    Dnia Mon, 22 Jan 2007 22:08:57 +0100, Robert Tomasik napisał(a):

    > Użytkownik "akala" <a...@a...com> napisał w wiadomości
    >
    > Może mi gdzieś umknęło, ale jaki termin naprawy wynika z umowy gwarancyjnej?

    14 dni /dwa tygodnie/ tak "stoi" w gwarancji

    akala

  • 22. Data: 2007-01-22 21:23:47
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    akala <a...@a...com> w

    > 14 dni /dwa tygodnie/ tak "stoi" w gwarancji

    Pod warunkiem, że nie trzeba np. części sprowadzić /skądś/

    --
    Tomasz Nycz
    [priv-->>X-Email]

  • 23. Data: 2007-01-22 21:28:48
    Od: akala <a...@a...com>

    Dnia 22 Jan 2007 21:03:26 GMT, 'Tom N' napisał(a):

    > gasper <n...@m...pl> w

    > Wyraźnie napisałeś "do pracy" -- w ramach DG pracy sie nie świadczy ;-)

    a co ty rozumiesz przez świadczenie pracy ? Człowieku wyobraź sobie tak :
    gościu założył działalność gospodarczą polegająca na strzyżeniu trawników,
    kupił kosiarkę i po miesiącu kosiarka mu się zepsuła i można było napisać
    ,że kosiarka służyła do koszenia trawy albo do pracy którą on-prowadzący
    taką działalność w jej ramach wykonywał .W
    ięc czego nie rozumiesz no chyba ,że chcesz sobie "potrolować".
    akala

  • 24. Data: 2007-01-22 21:30:38
    Od: akala <a...@a...com>

    Dnia 22 Jan 2007 21:23:47 GMT, 'Tom N' napisał(a):

    > akala <a...@a...com> w

    > Pod warunkiem, że nie trzeba np. części sprowadzić /skądś/

    jak na razie nic konkretnego nie napisałeś trolujesz .
    Tam w gwarancji nie ma żadnych takich warunków

    akla

  • 25. Data: 2007-01-22 21:37:38
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "akala" <a...@a...com> napisał w wiadomości

    > 14 dni /dwa tygodnie/ tak "stoi" w gwarancji

    Skoro w gwarancji jest 14 dni i one upłynęły, to przeczytaj, co wynika z
    gwarancji na później. Ale najpierw sprawdź, czy czasem te 14 dni nie jest od
    dostarczenia do producenta.
    W ostateczności zostaje żądanie naprawienia szkody wynikłej z niedotrzymania
    terminu. Ciężkie to w praktyce jest strasznie i mało kto się na coś takiego
    decyduje. Ale można by było spróbować podeprzeć się jakąś fakturą z wypożyczalni
    laptopów i wówczas sądzę, że sprawa była by do wygrania.

    Tak na już, to bym wysłał faksem i poleconym pismo do producenta i do sklepu
    (faksem, by szybciej, poleconym, by było ważniejsze) informujące ich, że z
    upływem iluś tam dni wypożyczacie laptop z wypożyczalni za jakąś tam kwotę i
    będziecie jej dochodzić w postępowaniu sądowym od gwaranta. Może dadzą Twojemu
    koledze jakiegoś laptopa zastępczego na ten czas. W sumie wydaje mi się, że było
    byto również jakieś tam rozwiązanie korzystne dla obydwu stron.

    Cztery tygodnie do tyłu, to były akurat święta. Nie wykluczone, ze coś tam na
    linii sklep producent nie zadziałało właściwie, i laptop przyniesiony przed
    świętami faktycznie trafił po Nowym Roku do serwisu.

  • 26. Data: 2007-01-22 21:45:20
    Od: "gasper" <n...@m...pl>

    Użytkownik "akala" <a...@a...com> napisał w wiadomości
    > 14 dni /dwa tygodnie/ tak "stoi" w gwarancji

    jeśli nie ma żadnych obwarowań typu, że w przypadku braku części termin może sie
    wydłużyć, złóż pismo, powołując sie na pkt gwarancji mówiący o terminie naprawy,
    w którym zarządaj wymiany sprzętu na nowy lub zwrotu pieniędzy

    Pozdrawiam

  • 27. Data: 2007-01-22 21:52:18
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    akala <a...@a...com> w

    > jak na razie nic konkretnego nie napisałeś trolujesz .

    Skoro tak twierdzisz...

    > Tam w gwarancji nie ma żadnych takich warunków

    Wróżki wzięły wolne, więc posłużę sie gwarancją laptopa pewnej znanej firmy:

    ...Pod warunkiem dostępności części zamiennych naprawa jest z reguły
    wykonywana w przeciągu pięciu dni roboczych.

    --
    Tomasz Nycz
    [priv-->>X-Email]

  • 28. Data: 2007-01-22 22:24:47
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    akala <a...@a...com> w

    > a co ty rozumiesz przez świadczenie pracy ?

    Zapytaj sie ustawodawcy.

> [...]
    > mu się zepsuła i można było napisać ,że kosiarka służyła do koszenia
    > trawy albo do pracy którą on-prowadzący taką działalność w jej ramach

    Szybko sie uczysz, niestety po łebkach... ;P

    > Więc czego nie rozumiesz no chyba ,że chcesz sobie "potrolować".

    Ponieważ dyskutujesz, tak, a nie inaczej, to zakończę dywagacje na tematy Ci
    obce

    --
    Tomasz Nycz
    [priv-->>X-Email]