eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawokłopoty z laptopem › Re: kłopoty z laptopem
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!new
    sfeed.tpinternet.pl!nemesis.news.tpi.pl!atlantis.news.tpi.pl!news.tpi.pl!not-fo
    r-mail
    From: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: kłopoty z laptopem
    Date: Mon, 22 Jan 2007 22:37:38 +0100
    Organization: tp.internet - http://www.tpi.pl/
    Lines: 24
    Message-ID: <ep3bec$ngv$1@nemesis.news.tpi.pl>
    References: <et62853xb56i$.fmpet44fg1a$.dlg@40tude.net>
    <ep3222$m4d$1@achot.icm.edu.pl>
    <1igve2mjpyjq2$.1c5zfcf535qw$.dlg@40tude.net>
    <0...@i...dyndns.org.invalid>
    <ep36m8$i0b$1@atlantis.news.tpi.pl>
    <0...@i...dyndns.org.invalid>
    <z...@4...net>
    <0...@i...dyndns.org.invalid>
    <16oygbrrfy070$.9ydyg0de0sal$.dlg@40tude.net>
    <ep39ej$avb$1@atlantis.news.tpi.pl>
    <12b4khjh4pjj3$.64z9j10f3agx.dlg@40tude.net>
    NNTP-Posting-Host: bpq200.neoplus.adsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: nemesis.news.tpi.pl 1169502476 24095 83.29.58.200 (22 Jan 2007 21:47:56 GMT)
    X-Complaints-To: u...@t...pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 22 Jan 2007 21:47:56 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.3028
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.3028
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:441592
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik "akala" <a...@a...com> napisał w wiadomości
    news:12b4khjh4pjj3$.64z9j10f3agx.dlg@40tude.net...

    > 14 dni /dwa tygodnie/ tak "stoi" w gwarancji

    Skoro w gwarancji jest 14 dni i one upłynęły, to przeczytaj, co wynika z
    gwarancji na później. Ale najpierw sprawdź, czy czasem te 14 dni nie jest od
    dostarczenia do producenta.
    W ostateczności zostaje żądanie naprawienia szkody wynikłej z niedotrzymania
    terminu. Ciężkie to w praktyce jest strasznie i mało kto się na coś takiego
    decyduje. Ale można by było spróbować podeprzeć się jakąś fakturą z wypożyczalni
    laptopów i wówczas sądzę, że sprawa była by do wygrania.

    Tak na już, to bym wysłał faksem i poleconym pismo do producenta i do sklepu
    (faksem, by szybciej, poleconym, by było ważniejsze) informujące ich, że z
    upływem iluś tam dni wypożyczacie laptop z wypożyczalni za jakąś tam kwotę i
    będziecie jej dochodzić w postępowaniu sądowym od gwaranta. Może dadzą Twojemu
    koledze jakiegoś laptopa zastępczego na ten czas. W sumie wydaje mi się, że było
    byto również jakieś tam rozwiązanie korzystne dla obydwu stron.

    Cztery tygodnie do tyłu, to były akurat święta. Nie wykluczone, ze coś tam na
    linii sklep producent nie zadziałało właściwie, i laptop przyniesiony przed
    świętami faktycznie trafił po Nowym Roku do serwisu.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1