    From: "Krzysztof Kudźma" <k...@p...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: kłopot z rowerem w banku PKO BP S.A.
    Date: Mon, 2 Aug 2004 09:24:47 +0200

    KK:
    Witam wszystkich, ktorych ten wątek jeszcze interesuje.
    Przepraszam, że nie śledziłem na bieżąco dyskusji.

    > Użytkownik <n...@o...pl> napisał w wiadomości
    > drogę

    Wyobraźcie sobie drzwi otwierane do środka, które są cały czas otwarte.
    Między otwartymi drzwiami a ścianą jest około 50cm wolnej przestrzeni.
    Dodatkowo od drzwi do schodów jest około 1.5m.
    Rower stał w tym miejscu, więc o tarasowaniu drogi ewakuacyjnej nie może byc
    mowy (uważałem również żeby nie dotknąć oponami ścian).

    > By dać dodatkowy argument, że to była kradzież?

    > zaczepki -
    > swoim
    > A tam widziałem i zastanawiam się, czego tam oczekiwał. Tam raczej
    bankowcy
    > siedzą.

    Jeszcze raz przepraszam za moją "nieobecność".
    Na grupę pl.biznes.banki napisałem właśnie żeby dowiedzieć się co sądzą
    bankowcy i być może ludzie, ktorzy mieli podobne problemy.

    > Z tym, że to pieniacka sprawa, masz wiele racji. Pisałem o tym wczoraj.
    Ale
    > że ochroniarz postąpił mało rozważnie, to inna sprawa.

    I właśnie zachowanie ochroniarza mnie najbardziej interesuje tzn. na
    podstawie jakich przepisów lub jakiego regulaminu wziął czyjąś własność.