  • Data: 2004-08-02 21:04:17
    Temat: Re: kłopot z rowerem w banku PKO BP S.A.
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Krzysztof Kudźma" <k...@p...pl> napisał w wiadomości
    news:cekqd9$m22$1@zeus.man.szczecin.pl...

    > I właśnie zachowanie ochroniarza mnie najbardziej interesuje tzn. na
    > podstawie jakich przepisów lub jakiego regulaminu wziął czyjąś własność.

    Podstawą prawną takiego posunięcia żaden regulamin być nie może, o ile w
    jakiejś ustawie nie ma wprost delegacji do takiej regulacji. Z tego, co mi
    wiadomo żadna ustawa takiej delegacji nie daje. Wiele osób zarzuciło mi
    tutaj herezje, ale nikt takowej podstawy prawnej nie wskazał jak dotąd.

    Natomiast ciekawi mnie, z jakiego powodu owego roweru nie zabrałeś z tego
    podwórka. Nie chcieli Ci wydać, czy uniosłeś się honorem.