  • Data: 2004-08-03 07:23:33
    Temat: Re: kłopot z rowerem w banku PKO BP S.A.
    Od: "Krzysztof Kudźma" <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    KK:

    news:cemgsg$iu7$14@inews.gazeta.pl...

    > Podstawą prawną takiego posunięcia żaden regulamin być nie może, o ile w
    > jakiejś ustawie nie ma wprost delegacji do takiej regulacji. Z tego, co mi
    > wiadomo żadna ustawa takiej delegacji nie daje. Wiele osób zarzuciło mi
    > tutaj herezje, ale nikt takowej podstawy prawnej nie wskazał jak dotąd.

    Dziękuję za odpowiedź.
    Czyli można powiedzieć, że każdy regulamin musi być w zgodzie z prawem
    nazwę to "wyższego szczebla" np.: ustawą, konstytucją. Tylko czy w
    ustawie muszą być tak prezyzyjnie sformuowania dotyczące konkretnej
    sytuacji.
    Czy może zależy to od interpretacji zapisów ustawy.

    Moja wiedza na temat prawa jest dość słaba dlatego jezyk jakiego używam
    może być bardzo nieprecyzyjny.

    > Natomiast ciekawi mnie, z jakiego powodu owego roweru nie zabrałeś z tego
    > podwórka. Nie chcieli Ci wydać, czy uniosłeś się honorem.

    Właśnie tego, że nie zabrałem roweru najbardziej żałuję.
    Po rozmowie w sekretariacie banku po prostu z niego wyszedłem.
    Ktoś, chyba pani z sekretariatu za mną wołała, ale jak to napisałeś
    uniosłem się honorem. To był błąd ponieważ chciałbym odzyskać
    mój rower.