    From: adhan diWhizZ <a...@...sygnaturze.net>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: kłopot z rowerem w banku PKO BP S.A.
    Date: Fri, 30 Jul 2004 16:34:01 +0200

    Mikolaj napisał(a):

    > Nie wiem co do reszty sprawy ale wydaje mi sie ze bank jako prywatna firma
    > moze kierowac sie swoimi wlasnymi rozporzadzeniami i n.p. jezeli ja zaloze
    > bank do ktorego nie bede wpuszczal osob nizszych niz 165cm a tym bardziej nie
    > osoby noszace zielone skarpetki we wtorki to nikt mi tego nie zabroni, bo
    > jezeli to sie nie podoba to klient moze udac sie do innego banku.

    hmmm ... nie wydaje mi sie, to co proponujesz wyglada mi na
    dyskryminacje i przyklad byl nie najlepszy. Wprawdzie do niektorych
    lokali niewiejdziesz bez krawata, ale firma umozliwia Ci jego
    wypozyczenie zazwyczaj. To sprawa dosc dyskusyjna.

    > Co do zachowania ochroniarza to jest juz inny temat (osobiscie bym zrobil
    > awanture i walil prosto do dyrektora) bo czy byl tam znak przy wejsciu o
    > zakazie rowerow?

    Dzialanie ochroniarza moze i bylo zdecydowanie niewlasciwe, ale w sumie
    "zaopiekowal" sie rowerem. Mogl tez byc na miejscu w momencie, kiedy byl
    tam pozostawiany i poinformowac ze istnieje taki zakaz, skoro niebylo
    zadnej informacji wizualnej a`la tabliczka na drzwiach (widzialaem zakaz
    wprowadzania psow i zakaz wchodzenia z lodami ... moze tu by zadzialal
    zakaz wjazdu z rowerkiem w tle ;). I skoro sa parkingi przed takimi
    lokalami aby ulatwic zycie zmotoryzowanym klientom to chyba nie bylby to
    duzy wydatek zeby zrobili stojaczek na rowerki przed wejsciem, jesli juz
    decyduja sie na takie ograniczenia. A tak swoja droga w samochodzie przy
    przed budynkiem czy w aktowce upchnietej za kaloryferem w sali
    operacyjnej zmiesci sie wiecej materialu wybuchowego niz w rowerze ;)

    pozdrawiam
    ag

    --
    :: /||\| | /||\| :: stabilizacja motylka to szpilka ...