  • Data: 2004-07-30 14:43:20
    Temat: Re: kłopot z rowerem w banku PKO BP S.A.
    Od: " Mikolaj" <m...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > hmmm ... nie wydaje mi sie, to co proponujesz wyglada mi na
    > dyskryminacje i przyklad byl nie najlepszy. Wprawdzie do niektorych
    > lokali niewiejdziesz bez krawata, ale firma umozliwia Ci jego
    > wypozyczenie zazwyczaj. To sprawa dosc dyskusyjna.

    no to dobrze, moze moj przyklad nie byl jak mowisz najlepszy ale chodzi mi
    tylko o to ze firma ma prawo do pewnych ustalen n.p. ze do jednej mozesz
    wejsc z psem lub z cola w reku a do innej nie.

    jak by wygladal hol banku kiedy staly by tam 2 rowery, pies przywiazany do
    balustrady, siatki z zakupami z bazarku, paczka odebrana po drodze z poczty
    itp i hulajnoga?

    M.