  • 1. Data: 2009-04-15 19:35:10
    Temat: karta nauczyciela - ekwiwalent za urlop
    Od: "gardziej" <b...@b...pl>

    witam!
    potrzebuje porady madrych glow, bo juz nie daje rady...

    karta nauczyciela mowi, ze:
    Art. 64
    5. Nauczyciel zatrudniony przez cały okres trwania zajęć w danym roku szkolnym w
    szkole, w której w organizacji pracy przewidziano ferie szkolne, ma prawo do
    urlopu wypoczynkowego w wymiarze i na zasadach określonych w ust. 1. Nauczyciel
    zatrudniony przez okres krótszy niż 10 miesięcy w szkole, w której w organizacji
    pracy przewidziano ferie szkolne, ma prawo do urlopu wypoczynkowego w wymiarze
    proporcjonalnym do określonego w umowie okresu prowadzenia zajęć.

    I teraz jak rozumiec sformulowanie: "ma prawo do urlopu wypoczynkowego w
    wymiarze proporcjonalnym do określonego w umowie okresu prowadzenia zajęć" w
    sytuacji, gdy umowa na czas okreslony np. 10 miesiecy zostaje rozwiazana po
    miesiacu (zgodnie z prawem, 3 dni wypowiedzenia)? placi sie ekwiwalent za
    miesiac czy za 10 miesiecy "okreslonych w umowie"?

    pozdrawiam
    p.g.

  • 2. Data: 2009-04-15 22:51:14
    Temat: Re: karta nauczyciela - ekwiwalent za urlop
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:gs5df8$4dt$1@nemesis.news.neostrada.pl gardziej
    <b...@b...pl> pisze:

    > potrzebuje porady madrych glow, bo juz nie daje rady...
    > karta nauczyciela mowi, ze:
    (...)
> [...]
    > po miesiacu (zgodnie z prawem, 3 dni wypowiedzenia)? placi sie ekwiwalent
    > za miesiac czy za 10 miesiecy "okreslonych w umowie"?
    Wg mnie ten zapis KN jest jasny - wymiar urlopu odnosi się do okresu
    wymienionego w umowie, a nie nie wynikającego z późniejszych okoliczności
    (tu: rozwiązania umowy).
    Prawo do takiego wymiaru urlopu nauczyciel uzyskuje wraz z podpisaniem
    umowy.
    Podobnie rozwiązuje to KP, który wymiar urlopu (i tym samym ew. ekwiwalent)
    uzależnia od czasu ogólnego zatrudnienia, a nie zatrudnienia u danego
    pracodawcy.
    Ale ten nauczyciel nie musiał być zatrudniony od początku roku szkolnego
    (sorry, jeśli wtrącam oczywistość - rok szkolny to od 01.09 do 31.08).
    Natomiast ja bym bardzo chętnie poznał szczegóły tej umowy o pracę i jej
    rozwiązania z nauczycielem placówki feryjnej, bo coś mi tu nie gra.

    --
    Jotte

  • 3. Data: 2009-04-15 23:46:00
    Od: "gardziej" <b...@b...pl>

    [ciach]

    > Natomiast ja bym bardzo chętnie poznał szczegóły tej umowy o pracę i jej
    > rozwiązania z nauczycielem placówki feryjnej, bo coś mi tu nie gra.

    Hej! Pozwolilem sobie poslac szczegolowy opis sytuacji na podanego maila
    (@wirtualna itd.)
    Daj znac czy doszlo.

    Pozdrawiam
    p.g.

  • 4. Data: 2009-04-15 23:51:38
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:gs5rno$bnb$1@atlantis.news.neostrada.pl gardziej
    <b...@b...pl> pisze:

    > Hej! Pozwolilem sobie poslac szczegolowy opis sytuacji na podanego maila
    > (@wirtualna itd.)
    > Daj znac czy doszlo.
    Doszło, adres od zawsze podaję działający.
    Ale pozwól, że przeczytam i pomyślę potem, dziś już idę spać, od rana
    wykłady.

    --
    Jotte

  • 5. Data: 2009-04-16 13:40:44
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:gs5rvo$6hd$1@news.dialog.net.pl Jotte
    <t...@w...spam.wypad.polska> pisze:

    > Doszło, adres od zawsze podaję działający.
    > Ale pozwól, że przeczytam i pomyślę potem, dziś już idę spać, od rana
    > wykłady.
    Poszło na priva.

    --
    Jotte