  • 1. Data: 2009-04-15 20:11:59
    Temat: odziedziczone udziały w spółce
    Od: "byku" <m...@n...pl>

    Witam

    mam taki problem że odziedziczyłem udziały w spółce z oo założonej w latach
    90

    kapitał zakładowy spółki wynosi 20 tyś , poza kupą długów nic sobą owa
    spółka nie reprezentuje

    mam dwa pytania - po pierwsze czy US będzie brał pod uwagę przy
    opodatkowaniu kapitał zakładowy (i stwierdzi że przyjąłem dobro wartości 20
    tyś) czy jednak uwzględni to, że nikomu takich udziałów chyba nie mogę
    sprzedać?

    druga sprawa - słyszałem że są jacyś ludzie którzy skupują spółki z o.o.
    może ktoś ma jakieś doświadczenia w tym temacie?

    co z tym fantem zrobić?

    pozdrawiam