  • 1. Data: 2004-08-30 16:09:21
    Temat: karnisze
    Od: "Sarpedon" <f...@t...cy>

    czy karnisze na zaslony podlegaja uldze remontowej?

    --
    Sarpedon (NOSPAM)sarpedon(AT)gazeta(KROPKA)pl
    UWAGA! Adres e-mail w nagłówku zakodowany w ROT13

  • 2. Data: 2004-08-30 18:01:41
    Temat: Re: karnisze
    Od: "SQLwysyn" <s...@v...pI>

    Użytkownik "Sarpedon" <f...@t...cy> napisał w wiadomości
    > czy karnisze na zaslony podlegaja uldze remontowej?

    Malo co sie nie udlawilem parskajac smiechem.

    Tak, mozesz odliczyc równiez podstawki pod kubki, miotelke i lopatke.
    Wszystkie ruchomosci. Zone równiez.

    --
    SQLwysyn
    of you" - Larry Flynt

  • 3. Data: 2004-08-30 18:42:44
    Od: "Sarpedon" <f...@t...cy>

    *SQLwysyn* [ s...@v...pI ] napisał(a):

    > Malo co sie nie udlawilem parskajac smiechem.
    > Tak, mozesz odliczyc równiez podstawki pod kubki, miotelke i
    > lopatke. Wszystkie ruchomosci. Zone równiez.

    skoro kuchenke mozna i kontakty to pomyslalem ze karnisze tez... ale
    skoro nie to trudno

  • 4. Data: 2004-08-30 19:00:59
    Temat: Odp: karnisze
    Od: "interpio" <i...@d...pl>

    > czy karnisze na zaslony podlegaja uldze remontowej?
    Witam
    W/g mojego US nie.
    Chociaz karnisz jest zazwyczaj na "trwale" przymocowanym elementem
    wyposazenia mieszkania, podobnie jak szafa wnekowa.
    Pozdrawiam Piotr

  • 5. Data: 2004-08-30 19:40:12
    Od: "SQLwysyn" <s...@v...pI>

    Użytkownik "interpio" <i...@d...pl> napisał w wiadomości

    > Witam
    > W/g mojego US nie.
    > Chociaz karnisz jest zazwyczaj na "trwale" przymocowanym elementem
    > wyposazenia mieszkania,

    Do zdemontowania w 30 sekund. Jaki trwaly ?

    --
    SQLwysyn
    of you" - Larry Flynt

  • 6. Data: 2004-08-30 19:41:03
    Od: "SQLwysyn" <s...@v...pI>

    > skoro kuchenke mozna i kontakty to pomyslalem ze karnisze tez... ale
    > skoro nie to trudno

    Merytoryczna odpowiedz w innym miejscu watku.

    --
    SQLwysyn
    of you" - Larry Flynt

  • 7. Data: 2004-08-30 20:40:07
    Od: "Tomek" <l...@g...pl>

    SQLwysyn <s...@v...pI> napisał(a):

    > Do zdemontowania w 30 sekund. Jaki trwaly ?

    Znaczy się jesteś oblatany w temacie bo padły pierwsze liczby. To jaki jest
    minimalny czas demontażu żeby element był przymocowany trwale. Najlepiej
    żeby odpowiedz była poparta jakimś przepisem. Dla Ciebie to pryszcz a
    pytającemu taka informacja może się przydać bo wybierze taką technologię
    przymocowania karnisza żeby przekroczyć ten czas. Tomek

  • 8. Data: 2004-08-30 20:40:16
    Od: "Sarpedon" <f...@t...cy>

    *SQLwysyn* [ s...@v...pI ] napisał(a):

    > Do zdemontowania w 30 sekund. Jaki trwaly ?

    kuchenke gazowa zdemontowac mozna w minute a sie odlicza
    kontakt srubokretem w 20 sek

  • 9. Data: 2004-08-30 20:58:08
    Od: "Tomek" <k...@o...pl>

> [...]
    >
    > --
    > Sarpedon     (NOSPAM)sarpedon(AT)gazeta(KROPKA)pl
    > UWAGA! Adres e-mail w nagłówku zakodowany w ROT13

    To jest grupa PRAWO. Nie chodzi o to przez ile Ty odkręcisz kontakt. Są
    uregulowania odnośnie normowania czasu pracy. Chodzi o urzedowy czas
    zdemontowania kontaktu. Bezsprzecznie czas potrzebny do zdemontowania karnisza
    bedzie dłuższy bo wymaga specjalistycznego wyposażenia. Do kontaktu wystarczy
    wkrętak. Do karnisza drabina i wkretak. Proponuje poczekać na odpowiedz na
    pytanie jakie zadałem wcześniej odnośnie minimalnego czasu. Tomek
    ps. Z umywalką jest jeszcze szybciej.

  • 10. Data: 2004-08-30 21:53:45
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

> [...]
    > Chociaz karnisz jest zazwyczaj na "trwale" przymocowanym elementem
    > wyposazenia mieszkania, podobnie jak szafa wnekowa.

    Według mojego US żaluzje wewnętrzne na oknie podlegają odliczeniu
    a roletki już nie. Funkcja analogiczna, sposób montażu podobny, cena
    zbliżona -
    na czym więc polega różnica? Uwaga: żaluzje to standard a roletki to luksus!

    ROTFL, ale Najważniejszemu Urzędowi w Państwie nie podskoczysz...

    Alek