  • Data: 2004-04-21 23:55:50
    Temat: Re: kanary i prosa o szyka odpowiedz
    Od: "Marcin Nadolczak" <m...@w...uk> szukaj wiadomości tego autora

    news:c66dhm$88t$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > Niebardzo, tymbardziej ze z wszystkich Twoich wypowiedzi jak drut wynika,
    ze
    > płacisz za przejazd 50%. 50% + 50% = 100% - sama matma z pierwszej
    klasy....

    Jak już chcesz dokładnie to 50% (ulga)+100% (bo przecież kanar ukradł mi
    legitymacje)

    > A jak Ci 100 osób powie, żeś ciul, to uwierzysz?

    Może Ty uwierzysz, bo ja nie.

    > Wyobraź sobie ale bilet ulgowy wazny jest tylko i wyłącznie z dokumentem
    > uprawniającym do ulgi. Jeśli nie masz tego dokumentu to tak jakbyś nie
    miał
    > biletu.

    Nie masz racji - analizujemy konkretny przypadek - mam posiadam prawo do
    ulgi, ale kanar sobie zabrał moją legitymację, bo mu się przywidziało. A jak
    Ci już napisałem to prawo do ulgi poprzez przywilej, że jestem np studentem.

    > pdr
    > Olo

    [POZ] Marcin "Pigas" Nadolczak
    Pisząc do mnie na prv zmień UK na PL