  • Data: 2004-04-23 20:19:09
    Temat: Re: kanary i prosa o szyka odpowiedz
    Od: "NoMAD" <n...@W...TO.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:c6brih$b5q$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > Pamietaj ze jednym biletem moze sie legitymowac tylko jeden pasazer :-)

    Oczywiscie.
    Ale abstrahujemy od sytuacji "niezgodnych z prawem". nie chodzi mi o
    "przekazywanie" biletu w ten sposob, zeby kazdy go okazal. W przypadku
    kontroli okaze do tylko jedna osoba.

    > Ani chybi, bo jednak nadal uwazam ze jego waznosci nie mozna rozpatrywac w
    > oderwaniu od osoby okazujacej, a zatem ten sam bilet w rekach jednej osoby
    > bedzie wazny a innej nie, ale tak sie mozemy przekomarzac wieki :-)

    Chyba ze jeden drugiego przekona... ;)

    Ostatnie pytanie:
    Skasowany przed chwila bilet ulgowy wypada pasazerowi uprawnionemu do ulgi
    [ma przy sobie legitymacje :))] na podloge. On tego nie zauwaza. Na
    nastepnym przystanku wchodzi nowy pasazer (ktory jezdzi na normalnych)
    podnosi go i chowa do kieszeni. Na nastepnym przystanku wpdada kontrola i
    wtedy ten, ktoremu bilet wypadl mowi "Panowie, ale ja skasowalem bilet.
    Musial mi wypasc. Czy ktos z Panstwa nie widzial mojego biletu?". Na to
    odzywa sie ten, ktory go podniosl "Tak, ja go znalazlem. prosze oto on) i
    wrecza go pytajacemu.

    * *
    Zadanie:
    Rozwaz kwestie waznosci i niewaznosci biletu jako dokumentu, w rozbiciu na
    okresy miedzy przystankami odpowiednio argumentujac. Mile widziana podstawa
    prawna.

    * *
    Wedlug mnie bilet skasowany w autobusie jest wazny przez okres czasu na nim
    wskazany (np.30 min po skasowaniu)lub oznaczony w inny sposob.

    NoMAD