  • Data: 2004-04-24 16:15:13
    Temat: Re: kanary i prosa o szyka odpowiedz
    Od: "Marcin 'Radmar' Wasilewski" <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:c6dv2n$32a$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > Raczej nie udaje, skoro nie jest w stanie nawet pojąć jak działa KF i że
    > zwyczajnie nie widzę jego dennych wypocin...

    "Uderz w stół a nożyce się odezwą" Co prawda kanar Kwaśniak nie będzie
    mógł tego przeczytać (no chyba, że mu to w cytacie wyskoczy), ale na wszelki
    wypadek pragnę obywatela Kwaśniaka poinformować, że lista dyskusyjna, to nie
    prywatne forum Kwaśniaka, i zawsze mogę oczekiwać odpowiedzi od innych osób.
    Jeśli więc mnie umieścił w KF to jego sprawa, a to, że odpisuje na jego
    publiczny mail, to moja sprawa i nic Kwaśniakowi do tego. Nie chce niech nie
    czyta. Ale widzę, że jest zbyt mało inteligentny aby to zrozumieć, co już
    nam wielokrotnie udowodnił zniżając poziom swych wypowiedzi do poziomu
    rynsztoku.

    --
    Marcin "Radmar" Wasilewski
    http://www.ostbahn.net