  • Data: 2004-04-22 11:30:48
    Temat: Re: kanary i prosa o szyka odpowiedz
    Od: j...@g...pl (Kuba) szukaj wiadomości tego autora

    Tak sobie czytam ten wątek to nasuwa mi się, cytując słowa pewnej piosenki:
    "...Kanar to świnia..." , a, że na podstawie opisanego już przeze mnie
    własnego przypadku mogę powiedzieć, że kanar potrafi być nie tylko świną,
    ale sqr... (dalej nie skończę), bo tego, co zdarzyło się w moim przypadku i
    reakcji tego piórkowańca na mój przypadek inaczej nazwać się nie da.
    Zapewne na podstawie jednostkowego przypadku nie można wystawiać opinii
    całej społeczności, ale tak to już niestety jest, że czasem jeden bałwan
    potrafi rzucić negatywny cień na całą społeczność kanarów, choć reszta z
    nich może być nawet całkiem w porządku ludźmi. To się po prostu nazywa
    jednostkowa niczym nie uzasadniona głupota i upór, a to IMO należy leczyć.

    --
    --= cOOba =--
    --= GG:974443 =--