eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawojestem wnukiem osoby ktora przez kilka lat byla w Oswiecimiu i stracila przez to zdrowie (zmarla przedwczesnie na gruzlice nabyta w obozie). › Re: jestem wnukiem osoby ktora przez kilka lat byla w Oswiecimiu i stracila przez to zdrowie (zmarla przedwczesnie na gruzlice nabyta w obozie).
  • Data: 2004-02-02 07:28:15
    Temat: Re: jestem wnukiem osoby ktora przez kilka lat byla w Oswiecimiu i stracila przez to zdrowie (zmarla przedwczesnie na gruzlice nabyta w obozie).
    Od: Jacek <o...@u...polbox.com> szukaj wiadomości tego autora

    Bartek Gliniecki wrote:
    > Jacek wyskrobał(a):

    > Sposoby na wyciągnięcie pieniędzy skąd tylko się da są coraz bardziej
    > żenujące... A za przodka, który pod Grunwaldem dostał skryty cios w potylicę
    > też będziesz chciał odszkodowania od Zakonu Krzyżowców?

    Mozna i tak do tego podejsc jak ty, ale ja uwazam ze Niemcy powinni
    zaplacic za to wszystko co zrobili Polsce i Polakom. Bardzo cieszy mnie
    inicjatywa Warszawy i Mazowsza zeby oszacowac straty poniesione na
    wojnie ze strony Niemcow. jakos Zydzi i inne nacje nie mialy skrupułów
    przed wyciaganiem reki do tego barbarzyńskiego narodu. Dlatego uczmy sie
    od byc moze madrzejszych i dochodzmy swoich praw. A ze agentura
    niemiecka bedzie ujadac co juz slychac, to coz. Psy szczekają a karawana
    idzie dalej. (ostatnio jakas niemiecka gazeta napisala ze populista
    Kaczynski chce zdobyc glosy takimi inicjatywami a najlepsze by bylo
    gdyby obydwie strony, czyli my i Niemcy, zrzekły sie wzajemnych
    roszczen. Warto przy tym zauwazyc ze w tym zdaniu przemyca sie opinie ze
    Polacy sa cos winni Niemcom. Szkoda ze MSZ nie reaguje, ale to juz inna
    kwestia)

    Pozdrawiam,
    Jacek