eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawojestem wnukiem osoby ktora przez kilka lat byla w Oswiecimiu i stracila przez to zdrowie (zmarla przedwczesnie na gruzlice nabyta w obozie). › Re: jestem wnukiem osoby ktora przez kilka lat byla w Oswiecimiu i stracila przez to zdrowie (zmarla przedwczesnie na gruzlice nabyta w obozie).
  • Data: 2004-01-31 23:47:35
    Temat: Re: jestem wnukiem osoby ktora przez kilka lat byla w Oswiecimiu i stracila przez to zdrowie (zmarla przedwczesnie na gruzlice nabyta w obozie).
    Od: "Falkenstein" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "kam" <X#k...@p...onet.pl.#X> napisał w wiadomości
    news:bvhbkh$31m$1@inews.gazeta.pl...

    > to jakieś 4-6 na metr, naprawdę uważasz, że się nie zmieści?

    ale jednocześnie tych 16 fryzjerów miało strzyc pozostałych 70 więźniów,
    miały tam się zmieścić ławki itd... a tak wogóle to to miało się odbywać w
    komorze gazowej przed gazowaniem... Gdyby stali luzem wtedy byłoby to
    wykonalne. No ale oczywiście nie mozna wykluczyć, że świadek Bomba coś
    pokręcił jak to opowiadał 40 lat później, albo, co jest tak samo
    prawdopodobne, ze przeinaczono jego zeznania. Prawda zapewne leży gdzieś
    posrodku.

    Przerzuciłem właśnie parę kartek "Raportu Rudolfa" o komorach gazowych w
    Oświęcimi (sztandarowe dzieło rewizjonistów) i już widzę, że gość
    przegina... 10 osób na metr kwadratowy to jest zupełnie wykonalne, więc na
    200 m komory gazowej mogło się zmieścić 2000 ludzi... a ten oberrewizjonista
    twierdzi, że nie... Tak samo gość przeczy sam sobie, bo twierdzi, ze otwory
    wrzutowe gazu winny być na srodku stropu, po czym sam pisze, że środkiem
    biegła belka nośna, na której stop się wspierał. No i oczywiście oblicza, że
    całe 70 ton cyklonu dostarczonego do obozu zuzyto na odwszawianie
    budynków... po czym stwierdza, że świadkowie mówia, że budynki odwszawiano
    rzadko. A więżniowie zyli bardzo dobrze,bo mieli basen pływacki, teatr i
    szpital z prawdziwymi lekarzami... Oj, chyba dzisiaj nie pójdę szybko
    spać... tę książkę cyta się miejscami jak teorie o tym, że loty kosmiczne są
    niemożliwe i cały program kosmiczny to wielka rządowa bujda... Teoria
    Spiskowa Rulez!