  • 1. Data: 2003-04-09 09:11:14
    Temat: jest jednak wolny dzien
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Jednak jest wolny dzien - niedawno ktos o to pytal.

    Nie wiem co to za uchwała ale kadry wlasnie zawiadomily u nas pracowników,
    że powołując się na Uchwałę Sądu Najwyższego: " wystąpienie święta będącego
    dniem wolnym od pracy w innym niż niedziela dniu tygodnia, powoduje w
    okresie rozliczeniowym odpowiednie zmniejszenie liczby dni i godzin pracy"

    dzień 2 maja (3 maja przypada w sobotę) oraz

    10 listopada (1 listopada jest w sobotę)

    będzą u nas dniami dodatkowo wolnymi od pracy.

    *** blad ***

  • 2. Data: 2003-04-09 10:03:34
    Temat: Re: jest jednak wolny dzien
    Od: "Marcin\(-ek\)" <g...@p...gazeta.pl>

    > Jednak jest wolny dzien - niedawno ktos o to pytal.
    >
    > Nie wiem co to za uchwała ale kadry wlasnie zawiadomily u nas pracowników,
    > że powołując się na Uchwałę Sądu Najwyższego: ...

    Błagam o jakieś namiary na powyższą uchwałę, jakiś numer czy coś takiego.
    Jeśli znajdę to także załatwię w firmie dzień wolny!

  • 3. Data: 2003-04-09 14:02:18
    Od: "BaLab" <b...@p...com>

    Użytkownik "Marcin(-ek)" <g...@p...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > Błagam o jakieś namiary na powyższą uchwałę, jakiś numer czy coś takiego.
    > Jeśli znajdę to także załatwię w firmie dzień wolny!

    http://www.rzeczpospolita.pl/prawo/doc/Orzecznictwo/
    SN/adm/u_III_ZP_20_01.ht
    ml

    Pozdrawiam,