  • 1. Data: 2003-04-09 09:02:26
    Temat: Czy można...???
    Od: "aga" <j...@i...pl>

    Witam,
    czy mógłby ktoś mi odpowiedzieć na następujące pytanie: czy firma może
    przekazać innej firmie program za darmo? czy trzeba do tego spisać jakąś
    specjalną umowę?
    Za wszelkie informacje z góry dziękuję.
    aga

  • 2. Data: 2003-04-09 19:21:01
    Temat: Re: Czy można...???
    Od: Raku <r...@a...kom.pl>

    Dnia 2003-04-09 11:02, Użytkownik aga napisał:
> [...]
    > czy mógłby ktoś mi odpowiedzieć na następujące pytanie: czy firma może
    > przekazać innej firmie program za darmo? czy trzeba do tego spisać jakąś

    z tego co wiem nie ma nieodpłatnych swiadczeń, ponieważ należy od tego i
    tak zapłacić VAT

    --
    Raku