  • 1. Data: 2003-04-09 08:56:50
    Temat: Spłata należności/wierzytelności - jak liczyć?
    Od: "Sir B@m" <b...@s...pl>

    Witam
    Przykład dot. osoby fizycznej:
    Ktoś jest mi winny np. 1000 zł z czego 500 zł to kwota długu ,500 zł
    odsetki.
    Oddaje 500 zł - ile z tego jest na poczet kapitału, a ile na odsetki?
    Czy są na to jakieś przepisy które to regulują.

    Przykład wierzytelności wobec państwa np:
    Jestem winny np. 1000zł + odsetki ( też dla ułatwienia np.500zł)
    Oddaję 1000 zł i pytanie czy tu też jest jakaś zasada która reguluje
    ile spłacono z kapitału a ile z odsetek?