  • 1. Data: 2003-04-09 09:09:09
    Temat: Dostarczanie oprogramowania
    Od: "aga" <j...@i...pl>

    Witam,
    mam taki problem i nie wiem jak sobie z nim poradzić. Firma "X" tworzy i
    udoskonala oprogramowanie dla firmy "Y".
    Czy jeśli firma "X" wysyła firmie "Y" poprawione oprogramowanie, to
    wystarczy wysłać to przez internet czy musi być też na CD?

    aga

  • 2. Data: 2003-04-09 11:55:49
    Temat: Re: Dostarczanie oprogramowania
    Od: "Cray" <c...@o...pl>

    Użytkownik "aga" <j...@i...pl> napisała:
    > Czy jeśli firma "X" wysyła firmie "Y" poprawione oprogramowanie, to
    > wystarczy wysłać to przez internet czy musi być też na CD?
    hmmm no moim zdaniem nie .... a co to by bylo za prawo co by nakazywalo aby
    oprogramowanie przekazywac tylko i wylacznie na CD .... wszystko moim
    zdaniem zalezy od umowy ... co tam napiszecie to bedzie:

    Firma X oswiadcza ze bedzie przekazywac firmie Y uaktualnienia
    oprogramowania XYZ droga elektorniczna (email, serwer ftp itp)

    Mozna cos takiego zapisac ....

    Pozdrowionka śle Cray
    PS takze w sprawie Twoich wczesniejszych postow:
    http://prawo.w.interia.pl/prawo_porady.html#1
    http://www.rzeczpospolita.pl/prawo/doc/aut0319.html#
    5

    c...@o...pl